Månad januari

Här är alla mina favoritminnen från januari 2014. Första månaden på det nya året! 
 
Månadens mest ridna häst: Jag växte fast på Athena här ett tag.
 
Månadens favoritplats: Trädkojan lätt :D Älskar att dra upp dit när jag ska ställa mig och blogga eller liknande. Dock så är bilden nedan en bild på den gamla trädkojan.
 
 
Månadens favorit klädesplagg: Måste nog vara den grå kappan, har börjat använda den igen eftersom den påminner om gamla tider. ;)
 
Månadens favorit hästutrustning: Okej, nu tycker jag vi borde räkna sadelgjordarna som hästutrustning! *-* Jätteroligt att de äntligen dykt upp!
 
Månadens favoritoutfit: Dont worry, be happy outfiten älskar jag! :D
 
 
Månadens favorit bild: Denna faktist, hehe. En bild från Hollow Woods, tycker solen är så fin!
 
 
Månadens favoritrace: Baronessans andra hoppbana faktist, jag tog tillbaka mitt bäst någonsin där för ett tag sen. Just därför! :)
 
 
Månadens favorit uppdatering: Den senaste faktist, i onsdags! När det kom nya hästar och en hel del nyheter, och även överaskningar! 
Supersöta hästar.
Månadens favorituppdrag: Det med Isolde och Loke var spännande!
Prata med Filip Sunfield.
 
 
Månadens bästa minne: När jag fick joina Rainbow Dragons! Trivs verkligen jättebra här! ♥
 


aaawie! ^.^

2014-01-31 // 22:55:16

Calle sa att jag skulle få vara med när de rensade klubben. Men han svarar inte ens på mina brev! Inget krav men det skulle vara super snällt om du kunde säga till honom. Eftersom det är ett OTROLIGT fult sett. :)

Svar: Nej, det tänker jag inte göra, eftersom inte jag har något att göra med hur klubben styrs och vill inte bli någon handledare. Och för det andra så är det först till kvarn när klubben rensas.
Alicia Starnight

2014-02-03 // 14:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback