Ön bredvid Epona

I höstryttaren är ön längst söderut på spelkartan ganska öde, med endast en fyr och en fyrvaktare som håller ett distanslopp runt ön. Eftersom aldrig funnits något intressant där tidigare, så hade jag verkligen inte klagat om det gjorts om till någon slags tränings-ö i framtiden här i Star Stable. Med det menar jag en ö med ett antal paddocker och ridhus för alla olika grenar; western, dressyr, hoppning och terräng. Självklart kompletta med lite tränare/karaktärer som håller i loppen också. Just nu är det en stor öppen yta utan vidare planer, så jag tycker det hade passat jättebra!

Varför jag tänker såhär helt plötsligt är för att jag är rätt så desperat efter en riktig terrängbana. Terräng tycker jag är en riktigt spännande ridgren, det är fart kombinerat med annorlunda hinder. I PC-spelet höstryttaren så finns det en efterlängtad bank och massor av coola terränghinder, så som upphopp. Jag längtar verkligen tills de tar tag i terrängen även här i SSO! Det finns såå mycket roligt i bara det gamla PC-spelet, de har utvecklats sjukt mycket sen dess så de kan ju uppenbarligen hitta på massor av fler coola hinder nu.
 
 
 
 


Anonym

Jag vill verkligen ha en lång terräng bana! Jag är ganska inne på dressyr just nu så det skulle inte vara fel med ett dressyr lopp! Bra idé det där med ön! Älskar din blogg, ha det så bra! Kram på dig!♥︎♡♥︎

Svar: Åh tack :D Hade, kram <3
Alicia Starnight

2016-01-25 // 17:24:21

Hur fick du folk att läsa din blogg?

Svar: Jag vet inte, var en av de första bloggarna så folk var väl nyfikna på vad man höll på med och några fastnade väl!
Alicia Starnight

2016-01-25 // 19:40:44
Anonym

Hur gör du när du lägger upp bilder när du bloggar på mobil?

Svar: Jag lägger in bilderna innan!
Alicia Starnight

2016-01-25 // 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback