Visste du att...

...information om vad alla färdigheter betyder på senare tid funnits i hjälpmenyn under "din karaktär"? Många har undrat vad alla färdigheter betyder och man har ju spekulerat rätt olika, men nu är det officiellt iallafall. Några blev jag rätt förvånad över att höra, då jag inte tycker det stämmer alls med tanke på namnet på färdigheten. Men nu vet vi, kan vara bra att ha i åtanke till framtida tävlingsoutfits även om jag i nuläget är nöjd med min
 
Ryttare
  • Rida - hur snabbt du kan rida och hur bra du svänger hästen
  • Skötsel - hur lång tid hästen mår bra och hur mycket skada den tål 
  • Kommando - hur lång tid hästen håller sig i den bestämda gångarten
  • Hoppa - hur högt och långt du kan hoppa med hästen
Häst
  • Styrka - hur långt och högt hästen kan hoppa
  • Disciplin - hur bra hästen svarar på kommandon
  • Snabbhet - hur snabb hästen är
  • Uthållighet - hur mycket skada hästen tål
  • Vighet - hur snabbt hästen svänger
 
 


ååå, vad bra!!

2015-11-19 // 14:44:39
Bella

Hej! Måste bara fråga nån kunnig om detta då ingen svarar i global hahah, det är nämnligen så att jag fortfarande inte upptäckt Winterwell stallet och undrar nu om det ens går att hitta för tillfället. Har letat efter de i hela Epona nu och hittar det inte hahah, du råkar inte veta vart de finns? (Om det finns) :)

Svar: Jag har inte heller hittat det, kanske är en plats som de haft men sedan tagit bort men den på något vis blivit kvar.
Alicia Starnight

2015-11-19 // 15:32:11
Ava

Samma som Bella men buttergood stallet också? Var finns det?

Svar: Det hittade jag via en bugg för flera år sen, så jag har ingen aning
Alicia Starnight

2015-11-19 // 16:05:09
Anonym

Har det inte funnits hela tiden? :o

Svar: Nope
Alicia Starnight

2015-11-19 // 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback