Adventskalender 2015

För några veckor sedan fick vi höra om en adventskalender på Star Stables hemsida och nu har den äntligen börjat! Från och med idag kan man varje dag fram till julafton komma tillbaka för att få olika gåvor i form av exklusiva kläder, och säkert även Star Coins, Star Rider koder och andra roligheter. En riktigt skoj och bra idé tycker jag!
 
Här nedanför kan ni se dagens värdekod, som ni skriver in under "Värdekod" på "Mitt konto". Just idag är det en glittrande julklänning vi får, men glöm inte att komma tillbaka dagligen för tidiga presenter och överraskningar under 12 dagars nedräkning inför julafton! Klicka här för att komma till julkalendern!
 
 
 


Zuz

var hittade du den jätte fina bakgrunden? * -*

2015-12-13 // 14:15:41

Heej Alicia! ^^
Har du hittat många hemliga platser? Kan du isåfall visa var dom är i en av dina inlägg? :)
Snäälla ♥

Svar: Jag har tänkt att visa de så snabbt som möjligt!
Alicia Starnight

2015-12-13 // 17:43:48

Hej Alicia! Jag undrade om man skulle kunna kolla de gamla värdekoderna för att få kläderna i Star Stables julkalendern :), tack för att du svarar!

Kram :D <3

2015-12-13 // 19:10:33

hej alicia! kan du fixa en winter outfit på sso?

Svar: Jag ska visa lite vinteroutfits
Alicia Starnight

2015-12-13 // 21:33:29

Om man missar tex. lucka 13, kan man öppna luckan 13 nästa dag? eller är den låst?

Svar: Vet inte, tror man kan öppna den ändå
Alicia Starnight

2015-12-13 // 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback