WOHOO

Nu har den fjärde födelsedagsvideon kommit upp på deras kanal, med en hel del roliga överraskningar. Först och främst så finns det en fjärde kod som ger 100 SC, FORTMARIA.
 
 
Men det andra då? Jo de avslöjade vilket område som kommer öppnas i höst, nämligen Södra Skördebygden! Det var en hel del teorier angående de två bilderna på det nya området som vi fick se i onsdags. Många trodde det var Norra Länken, det var dock helt uteslutet för mig då observatoriet på bilden hade helt fel placering på berget. Jorvik City var också en kandidat hos många, även hos mig då bilderna såg ganska så stadsaktiga ut. Men jag antar att det bara är deras nya stil som ser lite annorlunda ut! Den sista populära teorin var Södra Skördebygden, ett område vi hört en hel del om redan. Det var nog det allra rimligaste, då Jorvik City ligger utanför kartan vilket hade gjort det hela lite knepigt. 
 
Fort Maria, en plats i södra delen av Skördebygden
 
Jag är jätteglad att det är Södra Skördebygden faktiskt. Skördebygden är mitt allra favoritområde, så vackert och levande! Deras stil på hus och miljö där är otroligt fin där, så vi får hoppas att den södra delen blir minst lika fin och kommer i samma stil.
 


Anonym

Det har dykt upp ett försäljningsstall på paddockön

Svar: Japp jag vet :)
Alicia Starnight

2015-09-27 // 12:39:17
Anonym

Man fick 400 sc idaa Cx :DD

Svar: nä haha
Alicia Starnight

2015-09-27 // 13:36:32

Oj nej, det va visst 100 idag oxå xc Men Star Riders har ju 500 idag då :D Eller alltså om man hade 0 innan xD

2015-09-27 // 13:41:25

Alltså åh så himla spännande, man kan knappt vänta! Men en sak jag kom att tänka på när vi fick höra om Fort Maria, kommer du ihåg den där buggen som var med kartan straxt innan Skördebygden skulle öppna? De råkade sätta in massor av platsnamn över HELA Skördebygden, och om jag minns rätt så var Fort Maria ett av de platsnamnen som dök upp. Jag har försökt hitta bilder och gamla blogginlägg om det men hittar inget, jag kommer ihåg att du skrev ett inlägg om det så du kanske kan kolla upp det? Det skulle vara spännande att då få se på ett ungefär hur stort området kommer bli!

Svar: Fort Maria ligger allra längst i söder :)
Alicia Starnight

2015-09-27 // 15:08:09

Fortet ser så mystiskt och spännande ut. Jag är så pepp på att rida till Fort Maria! :D

Svar: Jag med :D
Alicia Starnight

2015-09-27 // 16:32:52

Wiiiiie haha. Hade hoppats på att det inte var Jorvik City då jag inte gillar gallerian så mycket. :o

Men älskar Skördebygden, och hoppas verkligen att jag kommer gilla den södra delen med. Om det inte kommer något hemstall dit dör jag. hahah. x)

2015-09-27 // 20:18:08

åhh...

2015-09-28 // 10:51:08
Anonym

Hej!

Har ni tänkt på att det är samma "byggmaterial" som Fort Pinta. Det liknar det väldigt mycket iaf, mycket spänd på det som ska komma!

Svar: Ja precis :)
Alicia Starnight

2015-10-05 // 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback