Uppdaterad grafik

 För några veckor sedan gjorde Star Stable en uppdatering på grafiken som gjorde att man kunde välja skarpare grafik till hästarna. Man har hela tiden kunnat byta mellan bra och dålig grafik, men den bra blev ännu bättre när de uppdaterade. Detta funkade dock inte för alla, men nu har de lyckats fått det att fungera för alla spelare! Nedan ser ni ett exempel som är på min tinker Aragorn, främst man och ansikte har blivit mer detaljrikt på hästarna. 
 
 
När de fixade detta tog de sig samtidigt tillfälle att uppdatera grafiken på några olika typer av hästutrustning i spelet. En hel del utrustning har varit rent ut sagt otroligt ful och smetig när den kommit ut, men nu är allt detta fixat och det blev verkligen bättre än förväntat! De uppdaterade också lite gammal utrustning, utrustning som jag själv använder och inte tyckt det varit något fel på. Men nu blev dessa plagg ännu finare, det syns inte så bra på långt håll men när man kommer nära ser man verkligen skillnaden. Superfint blev det, så detaljrikt! Bra jobbat säger jag bara, det var välbehövligt och det blev väldigt snyggt. Vi får hoppas att de ger vissa klädesplagg samma uppdatering, det finns en hel del kläder med mönster/detaljer som är lite smetiga och oskarpa.
 
 
 Titta på den här bara?! Superfin!
 
 Ett ganska dåligt exempel, men det finns många fula sadlar som ser jättebra ut nu! 
 
 
 


myra

wow

2015-09-21 // 16:02:04

Hej på dig! =D Kan det vara, att hästen nyansen (schattering) också blev lite mörkare? Det känns så. ;) Ha det så bra!

2015-09-21 // 16:53:25

åhh...

2015-09-21 // 18:52:08

Min grafik har blivit rejält mycket bättre sedan dom uppdaterade, så himla roligt :D när man tittade i garderoben var det som att titta på nya kläder!

2015-09-21 // 19:26:52
Anonym

Vet du något om det kommer kunna vara höst i sso? Skulle vara kul istället för bara sommar o vinter liksom :D

Svar: Vet inget tyvärr
Alicia Starnight

2015-09-22 // 15:54:40

Tycker det blev jättebra, märkte först inte det men sedan såg jag en tinker och bara "wow". Sedan klev jag av min häst och såg sadeln och kollade runt mer och det blev asbra.

2015-09-22 // 18:00:57
Anonym

hej!
du känner väl Alice Winterbell? vet du vilken klubb hon är med i?

2015-09-22 // 21:11:41

Visst blev det snyggt? Är jätteglad över att sso förbättrade detta då mina schabrak var sjukt smetiga förut m.m

2015-09-23 // 07:31:36

Anonym hon är med i different pandas

2015-09-23 // 16:47:52
Nadine

Vet du hur mycket XP man behöver för att gå upp i lvl 18?

Svar: 54k :)
Alicia Starnight

2015-09-23 // 20:56:25

Hej! Det var en tjej idag som anklagade mig för att ha kopierat din höstheader från förra året. Jag spelade inte ens sso då så jag ber om ursäkt om min är lik! Det var verkligen inte meningen så om du vill så tar jag bort den.

Svar: Nej självklart gör det ingenting, det är inte så att jag använder headern nu så :)
Alicia Starnight

2015-09-23 // 21:03:55

Hej hej. Du jag inte lagt upp något på 2 dagar nu Alli? Saknar inläggen :P

Svar: Höll på att blogga när du skrev det där faktiskt!
Alicia Starnight

2015-09-23 // 21:20:05

Åh okej! Det skulle vara jättekul om du ville kika in på min blogg och kanske ge lite feedback, har ju nyss börjat med bloggeriet så skulle behöva lite tips!

2015-09-24 // 09:55:31

Åh, haha! Vad bra xD

2015-09-24 // 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback