Magishow

Detta inlägg innehåller fortsättningen på uppdragen med gatumagikern Isebelle Figg och hennes apa!
 
 
När jag kom till Fort Pinta nästa dag berättade hon att hon hade väntat på mig, det var dagen med stort D för det var nämligen dags för magishowen! Men hon bjöd även mig på en överraskning, hon ville nämligen ha mig som assistent och det kunde man ju inte tacka nej till. Några minuter senare kom det publik, alla var spända och ville se lite magi!
 
 
 
Jag gjorde mitt "magiska" korttrick, och satte det lyckligtvis på första försöket! 
 
 
Efter det var det dags för Isebelles magiska trick, nämligen fyrverkerier. Medan hon pratade så tände jag stubinen, och alla tre fyrverkerier skjöts upp i luften!
 
 
 
Även om det var en väldigt kort show blev alla i publiken nöjda och applåderade högt. Jag samlade in pengarna i en liten hatt och fick sedan en belöning av Isebelle som tack för hjälpen...
 
Är vi inte stiliga?
 
Jag tyckte detta uppdrag var helt okej faktiskt, det var en rolig idé och det är ju alltid roligt med lite nya slags uppdrag. Denna vecka var jag tacksam över att det kom uppdrag i huvudtaget, jag hade nämligen bara pyttelite XP kvar till att jag skulle nå nästa level så jag tänkte inte så mycket på det. Men det var roligt att få jaga apan i ett litet lopp, alla uppdrag med små korta videoklipp som visar händelsen tydligare och lopp som man inte kan rida på riktigt gör att uppdragen känns mer seriösa. Att springa fram och tillbaka och lämna uppdrag är ju inte sådär jättekul. Det kom lite mer i denna uppdatering, och det uppskattas alltid!
 
Veckans avsnitt på min vän Flixiekims kanal där jag nu börjat medverka, så om ni vill kolla och se vad vi har att säga så får ni kika nedanför!
 
 
 
 


kul!

2015-09-20 // 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback