Läckta spoilers

"Det verkar som att en del hemlig information läckt ut av misstag igår, men vi är jätteglada att ni är så uppspelta över de nya tilläggen som kommer senare till spelet" - Det skrev Star Stable på Facebook så tidigt som igår, efter att de råkat publicera nyheter på den engelska sidan angående nytt spelmaterial dagen innan. Så all information vi fått om framtiden som spridits på många sociala medier, är alltså sann! Ni kan läsa nyheterna de la ut på den engelska sidan nedan, nu är det borttaget men många hann ta bild och jag har även fixat översättning åt er nedanför den engelska texten. Så varning, inlägget kan innehålla spoilers du inte vill ha i förtid.  
 

 
"Hej allihopa! Varje dag så kollar Star Stable Teamet in alla era kommentarer ni skickar till supporten och de på våra sociala medier, och vi har sett en hel del häftiga idéer. Förra året den här tiden på året så gav vi er en stor tjuvkik på allt vi skulle släppa under höstern och vintern, och vi har tänkt att göra samma sak i år. Vi har arbetat hårt för att kunna göra förverkliga så många av era idéer och önskningar som möjligt. Så var beredda på Star Stables mest spännande tjuvkik-säsong någonsin! Bara så att ni vet helt säkert, så kommer alla releasedatum för alla coola saker kommer tillkännages snart, och allt som vi kommer berätta kommer hända i slutet av detta år!
 
Låt oss börja med en liten gåta, vad börjar på "G" och slutar med "rimskaft"? Jo, GRIMSKAFT! Ni har bett om detta i åratal, och vi har arbetat så hårt för att komma på en idé som får det tekniskt möjligt. Och nu har äntligen vårt häftiga team av legendariska genier fått det att hända! Att lyssna på er spelare är viktigt för oss, och detta har varit nummer ett på listan på alla era önskningar så nu är vi så glada att äntligen få berätta för er att ni snart kommer kunna leda era hästar
 
Två nya helt otroligt vackra hästraser kommer till spelet innan slutet på året, och vi kan berätta redan nu att båda ligger på toppen av eran lista med önskade hästraser. 
 
Uppdateringarna som innefattar Star Stables födelsedag, Halloween och Jul kommer innehålla de allra coolaste grejerna! En uppsättning fantastiska Jul-giveaways i december med splitternya belöningar till spelet, ett helt nytt Halloween-uppdrag plus nya spelbelöningar och dessutom en väldigt speciell födelsedag med coola giveaways och avslöjandet av... Ett helt nytt område! Idag kan vi berätta att det senare kommer ett helt nytt område på Jorvik att utforska, men det är allt vi säger i nuläget. Som en del av firandet av Star Stables födelsedag kommer vi avslöja alla detaljer! Haha, vi älskar att retas med er! Håll utkik efter ny information". 

 
Så, det de berättar är...
  • Det kommer komma grimskaft till spelet, som gör det möjligt för oss att kunna leda hästarna
  • Två helt nya hästraser kommer i slutet på året och de båda är efterfrågade
  • Under högtiderna kommer de ordna giveaways, nya uppdrag och spelbelöningar
  • Dagen Star Stable fyller 4 år (nästan precis om en månad) kommer de också avslöja det helt nya området som kommer senare i år
Åh herregud säger jag bara, jag ser såå fram emot allting! :D Att kunna leda hästen känns lite sådär för mig, jag ser inte det som en funktion som är behövlig till spelet då man inte ens kan släppa hästen i hagen än. Ett obegränsat hemstall med hage åt folket! Men det ska bli kul att se hur det blir, och nu får vi äntligen tyst på allt tjat om grimskaft. 
 
De två nya hästraserna är jag jättetaggad på, om jag gissar så är det Shirehästen och Islandshästen som står näst på tur, båda är väldigt efterfrågade och hur fina som helst! Vad vi hörde sist (några år sedan) planerade de inte någon Islandshäst då det enligt de var "tekniskt omöjligt" för tillfället, men nu har företaget växt så vem vet? Det kanske är Islandshästen som är pågång! :D
 
Att de kommer lägga till mer nytt på högtiderna är alltid kul att höra, giveaways också, vilket låter jättespännande! Högtiderna har alla år alltid varit nästan ett och samma, så det blir kul med nytt.
 
På Star Stables födelsedag kommer de avslöja ETT NYTT OMRÅDE! :D Jag förväntade mig detta, då de hittills släppt ett nytt område varje år. Det ska bli såå spännande att eventuellt få se lite bilder, få ett datum och främst veta vilket! Om jag gissar så är det Södra Skördebygden iallafall, eller kanske Jorvik City. Men Skördebygden känns mer möjligt då det är kopplat till vår nurvarande karta. Jag tror inte det är något litet som borde öppnas med något särskilt uppdrag, så som Asklandet - även om det vore häftigt det med! De har fått nästan ett år på sig, så då borde de hunnit mer än så tänker man.
 
Något man däremot inte fick höra något om är huvuduppdrag, det är mer än ett år sedan sist och för några månader sedan fick vi en gömd tjuvkik på Pandoria, en värld som spelat en stor roll i Starshine Legacy och huvuduppdragen. Sen dess har vi inte hört något alls, vilket känns skumt. Men det borde vara påväg, tycker man. Aja, detta ska bli såå kul, är 100% redo för en ny höst med Star Stable och coola uppdateringar! 
 
Vad tycker alla ni läsare då? :D Vad är ni mest taggade över? Vad tycker ni om nyheterna?


Anonym

Ja tack för översättningen är jätte dålig på engelska. Ska bli kul att kunna leda hästarna och jag har frågat om islandshästar. Det kommer bli bäst!!!!😍😍😍😍

2015-09-15 // 18:51:10

Oj råkade skicka som anonym

2015-09-15 // 18:51:49

längtar

2015-09-15 // 18:55:49

Det kanske är pandoria som är det nya området *o*
Och jag tror att Islandshästen är en av de nya raser som kommer komma! De har ju fixat hästar som han beta och röra på huvudena jättemycket, så varför inte tölt och passgång? :D De kan ha bättre diciplin, de behöver inte bli långsammare bara för att de har fler gångarter!

Svar: Jaaaaa pandoria :D Jo exakt
Alicia Starnight

2015-09-15 // 19:48:56

omggg *-* Hoppas det blir islänning, rider de irl C:

2015-09-15 // 20:21:39
Anonym

Omg grimskaft!
Jag hoppas fortfarande på att ponnyn ska kunna göra samma sakerna som morgnarna!
Jag är så taggad på islandshästarna. Irel har jag en Islands häst.. Typ XD Love you

2015-09-15 // 21:45:47
Anonym

Oss råka skicka som anonym XD

2015-09-16 // 07:20:23

Men! EstherSnowLee skrev allt det Xd

2015-09-16 // 07:21:24

Hoppas hoppas hoppas att det är Islandshäst! De sa att det var omöjligt men nu med alla nya rörelser till bland annat Morgan hästarna så borde väll ändå tölt och pass gå att fixa? Skulle bli så glad om det kom Islandshästar till spelet! De är så fina <3

Svar: Håller med!
Alicia Starnight

2015-09-16 // 07:57:43

Såg det på insta för några dagar sen men visste inte om det var sant, men det visade ju sig nu att det var det!
Är såååååå himla spänd på alla coola o nya saker:)!!

2015-09-16 // 09:09:54
Ida

Jag längtar sjukt mycket! Men jag tror nog att det är Asklandet som öppnar, för just nu ligger det några videos uppe på hur man buggar in sig i asklandet osv. Och det ser ganska färdigt ut därinne! :D

Svar: Ja jag vet, det ser rätt färdigt ut
Alicia Starnight

2015-09-16 // 09:14:25

Jag tycker det ska bli skönt med Grimsskaft för att då slipper man sitta upp på hästarna när man bara vill byta Boxplats

2015-09-16 // 13:03:22

Jag tycker det ska bli skönt med Grimsskaft för att då slipper man sitta upp på hästarna när man bara vill byta Boxplats

Svar: Det kanske är mer komplicerat än det verkar, det är en svår funktion
Alicia Starnight

2015-09-16 // 13:03:42
Josse

SHIREHÄST, ISLANDSHÄST OCH GRIMSKAFT!!!

2015-09-16 // 13:20:59

vilket datum fyller sso år? :DDD

Svar: Runt den 10/10
Alicia Starnight

2015-09-16 // 14:27:13

Hej! Jag är mäst spend på det nya området,hästras och att vi äntligen ska kunna LEDA HÄSTARNA!!!!😃😍

2015-09-16 // 15:22:17

Om ni inte visste detta, så fanns de inte ett hus i Asklandet förr, de kom precis innan dino öppnades. Hoppas bara inte asklandet öppnas som nytt område alltså som de stora området för i år. Hoppas Södra Skördebygden, Jorvik City eller nåt annat nytt område som kanske ingen av nån av oss vet något om än... Inte ens namnet.....
Södra Skördebygden verkar mycket mer färdigt än Asklandet pga de är så stort. Hoppas att Asklandet öppnas som huvuduppdrag att vi får låsa upp de senare.

2015-09-16 // 15:26:50

Ojojoj! Tack för att du berättade det!♥ Och tack för att du översatte allt till svenska och att du ORKADE det! :D Det är verkligen super!♥ Tack! Jag ser nag fram emot allt :D Ha det bra Hannah!

Med vänlig hälsning Alma

Svar: Inga problem :D Och ja det gör jag med, hade gött <3
Alicia Starnight

2015-09-16 // 15:54:01

Längtar efter att kunna ledan hästen mest såklart!! ♥

2015-09-16 // 16:13:04
Anonym

När jag var i klädaffären i gallerian och gick ut så kom det upp en text mitt i rutan ( som tex "moorland" när man hamnar i moorlands område) men nu stod det "Jorbergen" så trooooor och hoppas det har med Jorvik City å göra :D

Svar: Jo, de döpte berget där borta förut för ganska så länge sedan
Alicia Starnight

2015-09-16 // 17:19:38

Lääääängtar! Blev helt sjukt glad när jag såg att man kommer kunna leda hästarna! Känns så onaturligt att rida in i boxen och sitta av, och nu kommer man kunna göra fler mer verklighetstrogna videos! :D Hoppas verkligen att det kommer fler boxar och hage!

2015-09-16 // 18:47:46

När jag loggade in hade jag ett sånt "hjärtuppdrag" vid Alex. Jag är inte klar med de pandoriska sprickorna, och i uppdraget stog det nåt i stil med att man skulle skynda sig att stänga alla sprickorna, för att rädda korvik.
Låter som att det här tyder på att nya huvuduppdrag är påväg.

Svar: Fortsätt med sprickorna!
Alicia Starnight

2015-09-16 // 21:36:14

Jag hoppas såklart också på att Islandshästarna är på väg i spelet. Men tyvär så tror jag inte att vi kommer få se dem än på ett tag. Jag har nämligen fått för mig att Islandshästen kommer komma i samband med att området in till Kallternas boningsplats öppnas. Jag tror att Islandshästen, precis som Fjordingen, kommer vara en special ras som dom har avlat fram. Vi får hoppas att min teori är fel.

Svar: Jo, med tanke på att den är lite speciell skulle jag inte bli förvånad om det blev sä
Alicia Starnight

2015-09-17 // 01:24:38

Hej Alicia! En tjej i min klubb sa att du var i level 18... Är det sant?? :DD. Grattis i sånna fall! Och vad coolt att du har uppnått den leveln :D, tror att du r den första på hela Star Stable som är i level 18! ;D

Svar: Japp jag är den första, tack :D
Alicia Starnight

2015-09-17 // 16:39:16

Det kanske är pandoria som är det nya området? Många har ju redan listat ut resten av huvudstoryn sen dem släppte tjuvkiken!Längtar :D

Svar: Ja kanske :D
Alicia Starnight

2015-09-17 // 18:20:40
Anonym

Har du sett det nya stallet på paddock ön?

2015-09-17 // 18:57:44
Anonym

Har du sett det nya stallet på paddock ön?

Svar: Aaa :D
Alicia Starnight

2015-09-17 // 18:57:45
Sophia

jag tror att de nya raserna är shire och islandshäst, nya området är anttagligen södra skördebygden och jag vill leda hästar nuuuuuuuuu :D

2015-09-19 // 20:46:57

Längtaaaaaar! Vilka raser vill du ha Alicia? själv vill jag ha Island o Haflinger men även shirehästar!

2015-09-21 // 19:03:30

Tror nya området är Jorvik City för på SNeak Peak bilderna är det en stad med asfalterade vägar och man kunde se observatoriet därifrån.

Tror på Shire och Isalndshästar :D

2015-09-24 // 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback