Försvunnen kanin

 Förutom massor av sneakpeeks kom det i denna veckas uppdatering ett miniuppdrag och lite kläder till gallerian. För min del gjorde det ingenting, de stora uppdateringarna är påväg och i onsdags hade jag mycket att göra i vilket fall. 
 
 
Miniuppdraget gick iallafall ut på att hitta Felicitys kanin Stampe. Hon var det sista offret för Jorviks mystiska djurförsvinnanden så det var bara att börja. Efter ett tags letande hittade jag honom i skogen, och fick ett grönt träns som belöning!
 
Det kom också lite nya kläder till gallerian, bl.a några fina schabrak och sadlar samt färgglada benlindor. Och bäst av allt, det kom äntligen helvita benlindor! Men jag blev lite besviken på att de inte var randiga som de allra första benlindorna, utan lite skumt mönster. Till vissa outfits föredrar jag faktiskt de gamla, men det var på tiden faktiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


haha XD

2015-09-24 // 18:02:01

Hej! Kan jag få vara med er nån gång snälla!
Kan vi ses vid valedale kl 13:00 på 3 oktober eller idag?

Svar: Vi bestämmer inte träff med någon
Alicia Starnight

2015-09-26 // 07:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback