Födelsedagsgiveaway dag 1

Nästa vecka kommer firandet av Star Stables fjärde födelsedag börja, men redan denna vecka började de lite smått genom att fira på YouTube. De ger ut födelsedagspresenter, Star Coins i form av koder värda 100 SC styck som man löser in på deras hemsida. Jättesnällt av de tycker jag, presenter uppskattas ju alltid! Men glöm inte lösa in koderna före 30 september!
 
Kod: SILVERGLADE
 
 


Jenny

Jag har läst väldigt mycket av din blogg och älskar den och jag behöver hjälp med ett uppdrag. Det handlar om att Grethen försvunnit efter hon lekt med Andy. Jag hittade henne första och andra gången men tredje gången kom hon inte tillbaks. När jag hittade henne andra gången var vid björngrottan och hon sa att hon kunde ta sig tillbaka själv. Såklart gjorde hon det inte och ringde till sin pappa Gunter och hon sa att det luktade bensin och att det är svart mark där hon är. Han bad mig leta efter henne men jag hitta henne inte. Så kan du hjälpa mig hitta henne.

Svar: Hon är på oljefälten, mellan galoppbanan och vingården!
Alicia Starnight

2015-09-25 // 17:59:21

Det finns en till också som heter GOLDENHILLS. Men det kommer ju flera men det är dom som finns för nuläget =)

Svar: Vet, mina inlägg publiceras en dag sent bara
Alicia Starnight

2015-09-26 // 05:38:21

Ok. Bara så att du vet om du tyckte det så är jag inte arg och jag är en som beundrar dig mycket

Svar: Nej verkligen inte, hoppas inte jag lät sur eller något :D
Alicia Starnight

2015-09-26 // 20:57:25

Jenny om man svänger vänster efter grinden vid fågelskrämmsåsen så finns hon en ruin

2015-10-05 // 07:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback