Legenden om Jorvik

Ni vet tjuvkiken på Snapchat vi fick i förrigår? Det var en förhandstitt på en sprillans ny introduktionsfilm om Star Stables huvudstory och bakgrundshistoria som de släppte igår. Historien de berättar känner ni förmodligen igen från texten som man fick läsa i början när man började spela, och nu får ni se den som aldrig förr. Wow säger jag bara! Huvudberättelsen är det jag tycker om mest i spelet, tycker den är så magisk och har väldigt bra historia. Filmen var ju minst lika bra, riktigt vacker och häftig!
 
 
Förra året vi fick en tjuvkik föreställande Lisa och Starshine trodde jag att de skulle göra en likadan reklamfilm om huvudberättelsen i spelet (samt huvuduppdrag då) men det skedde inte förrän nu. Men jag har längtat faktiskt, historien är fantastiskt vacker och förtjänar mycket uppmärksamhet. Vi fick dock inte veta något om fler uppdrag i huvudberättelsen denna gång, vilket trots den fantastiska videon var en liten besvikelse. x) Jag hade kommit på en så bra teori tyckte jag (även om det inte riktigt hängde ihop med de senaste huvuduppdragen) men jag tror man stirrar sig blint på att det var mer än ett år sen sist. Jag längtar så, och hoppas verkligen det sker innan årskiftet.
 
Detta är då en cinematic. Det är en sorts film/trailer som många spel har och då brukar man förbättra grafiken för att ge ett lite bättre intryck. Så denna video föreställer inte själva spelet och varken visar eller lovar några ändringar av spelets grafik.


:)

2015-10-03 // 19:24:03
Fripp

Är du i lvl 17 eller 18?


Svar: 18
Alicia Starnight

2015-10-03 // 19:33:03

Om man pausar 1:47 det man att det är 4 ödesryttare + än själv, det kanske betyder nåt :D

Svar: Inget mer än att vi också är ödesryttare, och det vet vi ju redan :)
Alicia Starnight

2015-10-03 // 20:25:32

Hej Hannah! <3 Du gör jätte bra inlägg! Och tack för denna information :) Men jag har en fråga <3 Jag har VERKLIGEN stor brist på smeknamn åt mina hästar just nu... Så jag undrar om du hade haft en "krämvit" morganhäst (Sto) som heter Snowcloud vad skulle du kalla henne då? <3

Mvh Alma

Svar: Åh tack! :D Hm.. Nowalie, Wendy :)
Alicia Starnight

2015-10-04 // 09:05:29

Tack så jätte mycket Hannah!!!! <3 Älskar Wendy! <3 *-* Skulle aldrig kommit på det själv...

Svar: <3
Alicia Starnight

2015-10-04 // 13:31:41

Jag menar att det är 4 ödesryttare + än själv, alltså Lisa, Linda, Alex, Anne och än själv

Svar: Ja, vi är ju också ödesryttare
Alicia Starnight

2015-10-04 // 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback