Vackra Akira

Detta är min fina Quarterhäst som heter Nightwalker, kallas Akira. Jag är så himla glad att jag gav henne en chans, för det är nu en av mina två favorithästar. Tycker verkligen om svarta hästar i spelet, de passar i allt och just hon är så himla levande, blinkar och allting, och har nog världens gulligaste huvud. Bruna fina ögon, och en häst som man verkligen blir glad av att rida. Kan springa runt i evigheter till musik, bara för att hennes snabba galopp springer i takt till det mesta jag gillar att spela Star Stable till. Hoppas förälskelsen håller i sig!


Gud vad jag också vill ha en quarter :c

2015-05-07 // 18:44:26

Varför har du tagit bort inlägget med koden till den blåa jackan??? Iallafall kan inte jag hitta det inlägget och jag undrar vad det var för kod? :)

Svar: Det finns kvar, och minns inte, det fanns på mail
Alicia Starnight

2015-05-07 // 19:46:21

Aaaa jag hitta det man bilden hade försvunit för mig :)

Svar: Ah juste det hade den, kopierade den direkt från mejlet och orkade inte sätta in den igen
Alicia Starnight

2015-05-07 // 22:25:37

Jag har den svarta quartern! :D Så gullig den är! Min kallas Kelly. ♥

2015-05-08 // 12:00:55

gullig! vart tog du den bilden? nedanför passet vid ridhuset? eller vid vägen upp till observatoriet. iallafall gullig häst och den där bilden var jätte fin med flygande frmhovar. så gulliga! jättefin bild … och häst

Svar: Vid Valedale sjön :P och tack så mycket
Alicia Starnight

2015-05-08 // 18:00:47

Hej Alicia. Jag ska köpa en quarter om en vecka och jag vill järna köpa den svarta men jag är rädd att folk kommer säga att jag härmar dig på min blogg. Vad ska jag göra? :)

Emma Monsterwwod

Svar: Om du köper den svarta härmar ju du mig inte haha?
Alicia Starnight

2015-05-09 // 09:40:52

Hahaha!! Kanske det xD

2015-05-09 // 14:59:31
Elina

kan inte du säga till Kim o Emlan att ni ska filma mer från minecraft saken som ni höll på med? tyckte det var rätt kul att kolla på :)

Svar: Jaarå det kommer snart, tror jag x)
Alicia Starnight

2015-05-09 // 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback