Torsdagsuppdatering istället

Tydligen så har de problem med servrarna ännu en gång och det tar tid att få klart, och det blir ingen onsdagsuppdatering utan den kommer imorgon istället. Onsdags torsdagsuppdateringen i övrigt kommer handla om Bobcats, och förutom att posta den tjuvkiken vi kommer få på uppdateringen så har jag ingenting att komma med då det inte händer så mycket i spelväg för mig. Men något jag aldrig förstår är att de aldrig tar upp något om fatal program error, som alla får. De har skyllt på att det är datorerna, men är det då fel på alla datorer? Det är då inte stabilt i vilket fall. Annars skulle nog alla vara tacksamma om de skriver sådant här på nyhetssidan, alla har inte facebook och jag har setat och uppdaterat nyheter ett tag och så kommer det inte ens upp info på hemsidan där allt borde publiceras först. Det är som att jag skulle sitta och skriva att jag slutar blogga på Instagram och inte på bloggen. Nää, men förstår ni? Blir bara tröttare och tröttare på facebook för varje vecka x)
 
 


Förstår med det där att dom borde lägga upp nyheterna först på hemsidan.
Jag har inte Facebook😦

2015-05-20 // 18:28:02

Jag var på sso-kontoret igår och levererade nya datorer till de + lite annat material som jag inte har en aning om vad de är i. Undrar om de är det som gör att de hamnar efter på uppdateringen idag, för att komma igång med de nya prylarna.
F.ö så sitter jag själv inte på facebook och kollar sso flödet heller.

2015-05-20 // 19:21:06

Är det Södra Skördebygden på bilden? (:

Svar: Ja
Alicia Starnight

2015-05-20 // 20:05:26
Nadine

Jag håller med dig om fatalen och det. Ni andra läsare får gärna kolla min blogg också och du också Alicia jag tror inte du heter det men jag vet ju inte vad du heter på riktigt så jag kallar dig Alicia!
starstablebloggnadine.bloggo.nu

2015-05-20 // 20:56:28

Star stable funkar perfekt för mig hela tiden, jag kastas bara ut om jag varit inne i typ 3 timmar (vilken jag aldrig är). Annars går allt jätte bra utan några buggar och fatal, det har varit så hela tiden.
Så det kanske beror på datorerna liiite (NO hate)

Svar: Aah det är lite individuellt, majoriteten av spelare har fått fatal
Alicia Starnight

2015-05-20 // 21:53:56

För mig får de gärna lägga ner alla sociala grejer och enbart använda sig av sin egen sida (fast YT kan få vara kvar ;) ) + ta ner spelet och kolla var fatalen ligger o iaf försöka lösa den, lösa alla buggar + stryka det här med att det ska komma nya hästar, kläder, miniuppdrag, osv och istället uppdatera spelet (altså som med moorland makeover) + uppgradera servrarna så de klarar mer och kan ha fler spelare på (alla servrarnaär fulla, såvitt jag vet) + läsa genom ALLA mail de fått (väntar på svar om att jag ej kan hämta hem en av mina fjordingar)
... Och mycket mer. Bara strunta i de vanliga uppdateringarna ett tag (de är ju oftast så små, vem märker att de försvinner? xD) o lös det här bakom spelet!

2015-05-20 // 21:58:05

Men jag har inte facebook, men jag läser dör ändå...man behöver inte ha ett konto för att läsa xD♥

Svar: Nej, men det spelar ingen roll, de borde lägga ut info på hemsidan.
Alicia Starnight

2015-05-21 // 14:50:48

Där*

2015-05-21 // 14:51:07

jag som hade sett fram emot att spela idag :c kolla min blogg! http://juninorthhavensso.weebly.com/

2015-05-21 // 14:56:26

hejhej!

det var väldigt roligt att få träffa dig och en massa andra så kallade "starstablekänndisar" och "känndisklubbar" idag! Jag har varit på server 3 ett tag där allt är lugnt och stilla, och igår kom jag till server ett och det första jag ser är en medlem från klubben shady Pearls! och idag har jag fått träffa dig, Amanda lightfield, en gamemaster ( men det går ju på alla servrar ), postat med brigitta underhand, träffat en massa glorious Arrows medlemmar osv. det är väldigt kul för att jag är en sso bloggare och jag blir väldigt inspererad av alla ssokänndisar att förbättra min blogg och få fler läsare!

ett stort tack från tjejen som frågade vart du köpt din tröja!XD

Svar: Åh vad kul :DD
Alicia Starnight

2015-05-22 // 22:24:18
Anonym

Öh! Haley,man måste inte skryta ! ._. jag träffa henne honom blabla

2015-05-23 // 11:57:12
Haley

jag försökte inte skryta, jag ville bara säga att jag tyckte det var kul:(

Svar: Nä precis, du gjorde inget dumt oroa dig inte
Alicia Starnight

2015-05-23 // 15:51:47

ok tack:)<3

2015-05-23 // 17:07:47

När jag skulle logga in på onsdagen så gick det inte för att det stod att det var uppdatering men sen på torsdagen gick det ju inte heller det är ju inte uppdatering 2 dagar

2015-05-24 // 09:43:30

Jag håller helt klart med dig! Dem borde faktiskt uppdatera nyheterna istället för Facebook som många inte har t.ex jag. :)

2015-05-24 // 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback