Sprillans ny hoppbana

Lilla Lisa på Paddockön har nu öppnat en hoppbana för allmänheten. Hon sa att jag inte skulle förvänta sig förmycket eftersom hon är ett litet barn, men jag tycker faktiskt den var jätterolig. Lite halvsvåra svängar, höga hinder och trekombinationer. Och det bästa var ju att det var lite annorlunda hinder, med fina dekorationer. Hoppas verkligen det kommer riktigt proffsiga terränghinder i framtiden!
 
 
 
 
 
Det var ju något alldeles särskilt med denna bana också, som jag inte märkte förrän jag totalfailade på ett hinder. Nämligen att man kan riva hindren i denna bana. Det ger inga minuspoäng, men hästen stöter i och saktar av lite som vanligt. Hopaps det var en liten test, för att sedan utveckla detta till poäng tillsammans med tiden. För just på denna bana var det svårt att riva, jag hade önskat att man iallafall rev när man stötte i hindret, men nu endast när man hoppade in i det. Det var väldigt svårt att fota, så nu får ni nog en bland de fulaste bilderna som publicerats här. ^^
 
 
 


Det känns verkligare nu när hästen kan riva😋.
Vill du att det ska vara så på andra banor?

Svar: Ja det skulle vara roligt :D
Alicia Starnight

2015-05-14 // 05:30:38

Jag tyckte banan var jättekul! Jag har just nu 28 sekunder på den men det kanske skulle gå bättre nån annan dag är inte många är där, får fobi av många människor på samma gång så var jätte nervös när jag körde den. Men jag är ändå nöjd med mitt resultat!
Vad har du för resultat? :D

Svar: Ingen aning, orkar inte bry mig så mycket i lopp längre
Alicia Starnight

2015-05-14 // 07:51:01

Jag rev hindrerna även om jag bara stötte i dem? Fast stötte ju i nästan alla...

Svar: Varenda gång jag fick rött och hästen saktade av rev inte jag
Alicia Starnight

2015-05-14 // 08:29:17

Har just nu 1a på bäst någonsin! :D Jag har 29:86 sek :D!! Får hjärtattack hahaha ! XD ♥

Svar: Så duktigt, grattis :D enda loppet jag orkar lägga energi på är lilla hoppbanan, de har inte ens återställt loppen efter quarterbuggen
Alicia Starnight

2015-05-14 // 09:15:23

28:86 ''

2015-05-14 // 09:15:41
Zuzzi

Hej :))
Vilken/vilka koder har du använt för att få runda hörn på inläggen och headern? ELler har du gjort på något annat sätt? Helt okej om du inte vill ge ut. Men skulle vara kul om du gjorde de.

Sen skulle de vara kul om du skrev ett inlägg om bloggning, design osv.

Kram:)

Svar: -webkit-border-radius: 25px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android -moz-border-radius: 25px; /* FF1-3.6 */
border-radius: 25px; /* Opera 10.5, IE9, Saf5, Chrome, FF4, iOS 4, Android 2.1+ */
Alicia Starnight

2015-05-14 // 11:11:57

Eftersom buggen med quarterhästen med resultaten är kvar, tycker jag dom borde ta bort de så man får göra om den till ett nytt rekord istället för att låta det vara kvar. ( Vet typ inte vad jag skrev hänger inte med xD )

2015-05-14 // 11:59:04

Jag har inte fått det uppdraget :o

2015-05-16 // 13:18:16
Alli.D

Jag hängde inte ens med första gången jag körde de 😄 lite väl skarpa svängar men jag gillar hindrena rolig "funktion" att de rivs ned när hästen nuddar de de för hindrar också att man fasnar i hindret. ;)
Haha fakta från mig, åh vad intressant xD

Kram
En flumig läsare

2015-05-18 // 21:37:46

Jag har inte fått uppdraget. Men i vilken lvl får man uppdraget😅

Svar: Står på nyheter
Alicia Starnight

2015-05-30 // 21:11:27

Vart kommer sadeln ifrån? Jag har letat på databas och hittar den verkligen inte!!!!

Svar: Fiskebyn tror ajg!
Alicia Starnight

2015-06-03 // 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback