Ryktesbyggning på Paddockön

Äntligen, så har vi fått lite fler uppdrag på Paddockön samt en butik, för att kunna bygga rykte där. Eftersom jag gjorde Paddocköns lopp ett tag, så var jag redan gillad igår. Så nu återstår det cirka 4500 ryktespoäng från att nå slutmålet, nämligen beundrad. Ska bli kul att ha någon anledning att logga in varje dag. 
 
 
 
Det kom ju en ny butik också! Den hade lite halvsnygga kläder, men jag gillar verkligen Shabby Chic utrustningen, och hoppas kunna göra en fin lila outfit med det i framtiden.
 
 (Jag vet att jag råkat skriva Shabby med U på bilden)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Vad kul att det äntligen kom nya blå uppdrag! :D ( 28:32 sekunder på den nya tävlingen *-* )

2015-05-14 // 17:35:29
Anonym

Hej Alicia!

Spelar du några andra hästspel? (som man inte behöver köpa på skiva) Jag vill spela något nytt hästspel att spela:)

Svar: Nä det gör jag inte
Alicia Starnight

2015-05-14 // 19:30:49

Anonym, ett tips är ju då Alicia Online:) Kolla in min blogg för att se lite mer info om det:) Skrivit om det i några inlägg och förklarat mm<3 Så kan du kommentera där om du vill veta vart man installerar det mm<3

2015-05-14 // 19:54:35

Hej!
Undrar vad för typsnitt du använder till häst utrustningen i just detta inlägg? Och hur du gör så texten blir så snygg:)

2015-05-14 // 20:27:23

'Shabby Chic', inte "Shubby Chic". :)
Visst är det kul med en ny ryktesfraktion. Äntligen lite nytt liv i Jorvik! Nuförtiden loggar jag i regel in en gång i veckan, men nu när jag har ett nytt rykte att bygga upp kanske jag spelar lite oftare. De blommiga topparna är supersöta! Jag gillar lantlig romantisk stil på kläder och grejer (särskilt inredning!). :3

Svar: Hahahah ojdå, skrev bara lite snabbt och tänkte inte på det x) Kan dock inte ändra det, men tack för att du sa till haha
Alicia Starnight

2015-05-15 // 09:41:26
Anonym

Super fina kläder💙

2015-05-16 // 09:11:19

AS HATTEN JAG DÖÖÖR VILL HA *-*

Btw kolla gärna in min ig, @mybluebell_sso
(Reklaaaaam men jobars, lite nytta ska man väll allt ha, säg till om man inte får ha reklam hehe) :3 <3

2015-05-16 // 23:03:04
Alli.D

Jag gillade verkligen de blommiga tröjorna, perfekt nu till sommaren. Hehe.... Ännu mer dagliga..yey.. Haha dagliga är inte riktigt min grej, men shoppa älskar jag xD så man ksk ska ta sig ann de där dagliga uppdragen så man kan köpa sig ngt fint ;3 hihi.

Kram
En av dina små läsare! <3

2015-05-18 // 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback