Painthästar med mera

 Ja, som många igår märkte stod det att min blogg var borttagen, och ja det var den. Trots att jag inte delat användaruppgifter och har riktigt svåra sådana, blev den raderad och inte av mig. Jag har en aning om vad som hänt (DDoS) men huvudsaken är att bloggen är uppe igen och jag tror inte det händer igen.

Iallafall, på onsdag kommer det nya Painthästar. De gamla finns kvar men har fått sänkt pris, de nya ska däremot ha en ny form, samt animationer. En gissning är ju att de nya kostar minst 890 SC. Men frågan är ju om det de kallar ny form och animationer är som alla Quarterhästarna eller bara en skillnad från de gamla Painthästarns. Alla kan nog medge att de liknar Quarterhästarna något otroligt, och det kan likaväl vara samma form, vilket jag tror att de är. För första gången kommer också färgerna vara osymmetriska och på bilden ser de ut att bli väldigt fina. Jag har dock just köpt häst, men om det finns någon fin så får nog den flytta in med.

Ni har väl inte missat 200 gratis Star Coins koden förresten? Den lyder 200SUMMER4U. Kan ju också berätta att det börjar lugna ner sig i skolan, jag har mina sista redovisningar men på sommarlovet vet jag inte hur mycket jag spelar tyvärr. Ha det bra så länge! 
 




Den nya Painthästen har lika lång hals som Quarterhästen så den kommer nog att Kunna äta gräs😊

Vad tror du?

Svar: Tror nog bara de bytt färg på Quarters
Alicia Starnight

2015-05-30 // 04:51:54

Jag kommer inte kalla dom för paint hästar utan paintquarter hästar. När jag såg dom trodde jag aTT det hade kommit nya quarter hästar. Men det ser ut som paint. Så en quarter ja det är det nog. Och starstable är liksom världens bästa spel som ger oss 200 Grattis star coins. Tänk om dom inte gjorde det. Kan inte du skriva ett inlägg om vad du tycker om sc? Om du inte redan gjort det. Älskar dig och din blogg. Du har världens finaste starthäst också. Haha☺😊

Svar: Tack du :) och när du menar SC får du vara mer specifik
Alicia Starnight

2015-05-30 // 10:08:15

Tråkigt att folk inte kan se skillnad på mitt och ditt. Tur att det är löst iaf!
Håller med dig när det gäller designen på hästarna. Tycker "dem gamla" paint hästarna är charmiga :3

Svar: Ingen loggade in, var en DDoS attack
Alicia Starnight

2015-05-30 // 13:53:49

Hellu! J g gillar verkligen in blogg <3 Jag har ett förslag på inläggg: Jag vill gärna se alla arkeologi kläder du har. Jag vill vara säker på vilka som finns och vilka jag har kvar XD

2015-05-30 // 14:38:35
Alli.D

Jao det kan ju va så att det är samma form som Quater hästen, men jag hoppas inte de jag skulle tycka det va bättre om den såg lite annorlunda ut och den ksk kunde va lite längre. Så att det inte blir en kopia fast med annan färg för de skulle jag tycka va lite tråkigt.

2015-05-30 // 14:51:32
Haley

Hejhej!!

Har du egen häst i verkligheten?

Svar: Hej
Alicia Starnight

2015-05-30 // 18:24:07
Haley

Hejhej!!

Har du egen häst i verkligheten?

Svar: Haha nej ska det stå
Alicia Starnight

2015-05-30 // 18:24:08
Haley

oj det var inte meningenXDHahaXDXD

2015-05-30 // 18:24:49

Ååå!!!! Gu va söööööta😍😍😍😍

2015-05-30 // 18:52:14

vilken av paintarna ska du köpa om du ska köpa?
jag ska nog köpa den grå och kanske den svart/vita

Svar: Den gråa är finast på bilden iaf
Alicia Starnight

2015-05-30 // 19:50:36

Har ni märkt om att om man skriver /gest så gör man konstiga rörelser, som när Gretchen (spoil? Isåfall sry) dansade.

2015-05-31 // 14:13:24

vad söta. men de ser väldigt mycket ut som quarter hästar i formen. de här hästarna ser ändå ganska roliga ut för att nu är det inte samma färg överallt på en sida och manen på dem har olika färg. om du får lista dem i söthet, hur ser listan ut då? för mig ser det iallafall ut så här.

1.den svart vita
2. den gråa
3. den brun vita

2015-05-31 // 14:15:37

Gör gratis redigeringar, först till kvarn, sedan får man stå på kö!. Skulle var jätte kul om du, Alicia, eller någon annan ville få en redigerad bild. Har precis börjat, så är inte världens duktigaste men träning ger färdiget! Kram! :)
http://nouw.com/starstableponny/redigerar-bilder-19189829

2015-05-31 // 21:56:27

Tycker helhjärtat att "starthästformatet" är den fulaste modellen i spelet. Hade gärna inte tyckt det, då jag menar, vi har ju en starthästmodell med oss hela spelet ;) Och den modellen är ju mest sann till den typ av animation som Star Stable har som signatur. Förmodligen är det nog bristen på variation som fått mig att tröttna, med alla olika raser där bara färgen skiljer åt :) Quarterhästen kom över min förväntan och är min favoritmodell just nu, men kan hålla med att jag trodde det var nya Quarter som kom och inte Paint ;)

2015-05-31 // 22:56:04

Blev väldigt besviken på att det var paint hästar och inte quarter hästar! Hade sett fram emot en skäck quarter och när jag såg bilden så blev jag jätte besviken. Fast kul att det kommit nya paint hästar iaf! :D
Med vänlig hälsning Paula.

2015-06-01 // 11:31:24
ängla

Hej!
roligt att de är nya hästar va med animeringar jag har spelat jäte åfta jag har jort många updrag men jag får inte pängarna vad ska jag göra?jag har en häst med blond man och jus brun päls jag är blond själv och har grön jaka Jag är i
level2 och min häst me jag har inte så myket pängar så jag har inte råd med att ge min häst mat vad ska jag göra?

2015-06-01 // 14:17:35

Ska verkligen köpa den svart-vita painten,den ser verkligen ut som en quarter!<3<3Mend e är ju bra?Man knsk tror att den är en quarter häst,bra är väl de!<3<3

2015-06-01 // 15:47:58

Tror att dem ska kunna ha anemirngar då känns dem så verkliga liksom!<3<3¨Tycker den svart-vita o den längst fram e sötast!<3<3<3<3<3<3<3<3:))
Älskar din blogg Alicia mm.

2015-06-01 // 15:53:17

åååååå var Tråkigt att det stog att din blogg var borta
Tror du att jag skulle glömma bort din blogg och dig ??

2015-12-12 // 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback