Nya Quarter-hästar

Idag kom det tre nya Quarters till stallet i Firgrove, men inte någon av de var riktigt i min smak, väntar fortfarande på att en helt skimmel kommer bli fin, en grå eller kanske en bork.
 
Denna häst har då färgen blue roan, och det är en väldigt fin avbild av den, eftersom den är just blågrå med apelkastade mönster. Dock så har jag inget särskilt drag, till blåa hästar och tycker inte den är särskilt fin med tanke på färgen. 1,5/5
 
Detta är då en musblack, men denna tycker jag faktiskt var supergullig. Fin och ståtlig färg, med ett gulligt tecken i pannan. Men har redan min fina Akira, denna är lite för lik och jag vill inte köpa någon i onödan.  Är inte så säker på att det är en häst jag skulle passa på heller. Jag har märkt en likhet bland alla mina hästar, alla jag äger har bruna ögon. Det är de jag passar bäst på, för att min karaktär har just bruna ögon, samt hår. 4/5 
 
Den tredje är då en söt liten skimmel. Lite halvsmutsig färg dock, hade varit mycket finare om den varit helt vit eller en liten ljusare grå, apelkastad färg. Men just denna hade nog varit mycket finare med lite större mörka ytor runt ögonen, Annars var den ganska så fin. 2,5/5
 
Vad tycker ni om de nya hästarna? Har ni köpt någon?


Du kanske tycker att jag är konstig eller nåt men min favorit måste jag nog säga var den första som såg blå ut. Jag hade köpt den om det inte vore för att jag bara hade 8 star coins. Nej men jag trodde jag inte skulle gilla den men jag hade vist fel, Jag tycker verkligen om den blåa, den känns så rätt och jag tycker verkligen att den var fin och att jag skulle ha den. Måste bara spara en Massa Star coins till sen är den hemma i mitt stall. Ha en bra dag :)

2015-05-06 // 16:34:50

Jag tyckte att den blåa såg GANSKA fin ut men ändå,den är blå ( #NoHate till er som har den ). Den grå var faktiskt fin men inget jag tror jag kommer köpa i framtiden. c:

2015-05-06 // 17:41:11
Sallad

Jag köpte den blåa det var ganska cool färg tyckte jag :D Den heter Blueheart

Svar: Passande XD haha jk :)
Alicia Starnight

2015-05-06 // 18:12:33

Vill köpa alla quartrar i spelet xD Fast det går ju lite sådär :s Har inte en ända och har inte råd att köpa nån heller xD

2015-05-06 // 18:33:51

Kommer köpa den blå. XD

2015-05-06 // 18:49:26

Vill ha den blå... Men har köpstopp ;)

2015-05-06 // 19:55:26

Tror att den "blåa" färgen ska efterlikna blue roan som kan se lite blåaktig ut :)

Svar: Jaa så var det den kanske hette
Alicia Starnight

2015-05-06 // 20:02:26

Jag tänkte köpa en häst. Vilken ska jag köpa? tar råd av ett proffs😝

Svar: Den som har samma ögonfärg som du hahah, men tycker själv musblacken är finast, men skimmeln kanske passar dig mer. Inte den blå iaf
Alicia Starnight

2015-05-06 // 20:11:59
Sam

HAHAHA SKA KÖPA DEN BLÅ, DEN ÄR JU SKITCOOL 😎

2015-05-06 // 20:47:01

Vi har ju en rosa häst? Den lilla rödskimmelponnyn är ju delvis rosa i alla fall.

Svar: Haha :D
Alicia Starnight

2015-05-06 // 20:55:43

Älskar den sista 😍😍 dock kommer jag aldrig ha råd med den för jag slösar alla mina sc på kläder xD hahaha :)

2015-05-06 // 21:43:35

Jag köpte två den typ blåa och skimmeln men den blåa var bara så söt!

2015-05-07 // 11:31:50

Den blåa påminner lite om en alien :D En vit Q - häst vore inte fel. Gillar inte någon utav de nya hästarna, men om jag måste välja en blir det nog den grå - liknande som är lite vit :)

2015-05-07 // 12:44:56

Jag köpte den blå eftersom prickarna på kroppen är charmerande. Sen gillade jag ögonen på den, i visa lägen ser det ut som om den har lila ögon :)
Jag döpte min till Blueblood då jag redan tittat in ett namn och jag skulle ha den!
Jag gillar de andra färgerna med, men dom köper jag en annan dag :)

2015-05-07 // 13:01:36

har inte köpt någon men sparar lite för att ha råd med ett arabiskt fullblod som din akira och så att jag har råd med en sådan där musblack här uppe

2015-05-07 // 13:23:49

tror den blå heter typ blue roan eller nåt sånt :)

2015-05-07 // 16:42:19

Den blåa färgen heter blue roan. De har den blåa färgen irl (kanske inte exakt så blå, men blå). Så tycker att de faktiskt har lyckats bra med den.

2015-05-07 // 18:55:18

Jag köpte den gråa och jag är jätte nöjd! jag döpte den till Ashsmash men kallar den för askan xD

2015-05-08 // 14:15:42

Jag tror att den "blåas" färg heter blueberry roan eller något sånt xD

2015-05-09 // 10:45:06

Men skulle det nt vara awsome med en blå häst som den första april? xDD

2015-05-09 // 16:53:33

Vid den första titten så var det inte kärlek vid första ögonkastet på någon! Möjligen musblacken. Tyckte den blåa var FÖR blå också tyvärr.. Och jag är väldigt korrekt av mig och trodde inte att det fanns skimmelfärgade quarters, så den gick bort för det.. Men tyckte ändå skimmeln var fin, och hängde inte upp mig alldeles på att hon var så ljus runt ögonen. Dagen efter ville mina kompisar rida dit och titta på dem och hoppsan, jag hade en ny häst! Googlade och det fanns tydligen gråa quarters, så då var det okej! Haha. Så nu har jag den gråa, och har inte ångrat mig än :) favoriten för tillfället!

2015-05-10 // 11:28:32

Den längst upp är såå cute! Vissa tycker den ser ut som en säl:(
Men iaf love den <3

2015-05-10 // 18:52:11

Naa..

Min Ferarri (Samma som dig ;) ) passar mig gott! <3

2015-05-13 // 15:50:44

Mitt starriderskap jag hade haft i ett år gick ut för ett tag sedan, och jag vill hemskt gärna fortsätta med starstable & få life time MEN jag har inga argument till varför. Fyller år i oktober och då tänkte jag önska mig life time men det är ju ett tag kvar.. så kan du hjälpa mig med argument? ^^

Svar: Finns väl inte så mycket mer att säga än att att du tycker det är kul och har många bra vänner
Alicia Starnight

2015-05-18 // 21:12:10
Skilla

Jag har inte men ska

2015-05-31 // 07:04:48
Anonym

Hallo! Jag gillar inte den hästen därför den är inte så fin! Men inte för att vara taskig för dem som gillar hästen!

2015-06-08 // 16:05:02

Hallo! Vad tycker du Alicia Starnight om hästen?

2015-06-08 // 16:06:00

Ja jag har köpt den musblacka

2015-06-10 // 10:36:22
...

Asså... Jag har den "blåa" och den "rosa" ni får ha en åsikt men stå inte och kränk mina hästar......

Svar: Vi kränker inte dina hästar, vi säger vår åsikt, och det är inte direkt så att hästarna bryr sig :P
Alicia Starnight

2015-07-10 // 20:49:17
...

Men ägarna kan ta illa upp. Och JAG bryr mig. Sitter och gråter nu liksom .-.

Svar: Läs inte då :)
Alicia Starnight

2015-07-15 // 21:45:32

Du är så himla taskig.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Den som mobbas av Alicia................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Svar: Jag säger min åsikt, och alla andra också, och inte för att vara taskiga mot de som äger den. Tål man inte att läsa andras åsikter om det man själv äger, ska man verkligen INTE läsa bloggar.
Alicia Starnight

2015-07-17 // 08:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback