Lovechaser "Chelsea"

Lovechaser "Chelsea" är det nyaste tillskottet i familjen Starnight och är ett Quartersto i den lite yngre åldern. Hon är precis som sin halvsyster Akira, en livlig och nyfiken häst med en hel del överskottsenergi. Men trots det kan hon begränsa sig och försöker alltid vara till lags. Hon är en väldigt snäll häst, som aldrig skulle få för sig att försöka skada någon. En väldigt kärleksfull häst, som alltid vill gosa, därav hennes namn. Just nu tränas hon i det hon gillar allra mest, dressyr. En riktig läromästare som är orädd och har passion för svåra rörelser. 
 
Chelsea föddes år 2007, på De glömda hedarna i samma flock som sin halvsyster. Hon var lätt att känna igen, lite mindre häst med en glansig hårrem och otroligt vackra steg. Sprang alltid runt på ängarna för sig själv, rullade sig i gräset eller improviserade sina travsteg. Det var ett självklart val när en av hästarna skulle väljas till dressyrutbildning. Hon försökte alltid göra sitt bästa, och det märks att hon fortfarande tycker det är riktigt roligt att arbeta.


Alli.D

Fin häst du har <3

Svar: tackar tackar :)
Alicia Starnight

2015-05-28 // 07:40:23

Hej, har börjat läsa din blogg och tycker den är riktigt bra! Hir många hästar har du egentligen på StarStable?

Svar: Åh tack :) 21 st
Alicia Starnight

2015-05-28 // 11:01:03
Anonym

Igår hela dagen så gick det inte att komma in på din blogg, stod att den va borttagen. Idag var det inga problem tack och lov. Blev lite orolig där då jag gillar att följa dig.

Svar: Den bara blev borttagen, och jag gjorde det inte :/
Alicia Starnight

2015-05-29 // 11:37:22
Random

Tänkte precis skriva samma sak Anonym

2015-05-29 // 12:48:40

Jag bara älskar dina texter om dina hästar!
Du har verkligen en livlig fantasi, jag kommer inte på så mycket när jag ska skriva om mina, haha.
Kramar :)

2015-05-29 // 19:40:26

såg när du köpte!<3

2015-05-29 // 21:36:55
Anonym

Vad ska jag göra när alla vänner har gått iväg.. :(

2015-05-29 // 21:52:03

Hej!!

Jag undrar vilken lvl du är i på StarStable??

Svar: 17
Alicia Starnight

2015-05-31 // 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback