Loggan är lanserad

Nu har Star Stable lagt in den nya loggan på sociala medier samt hemsidan. Jag är fortfarande inte riktigt bekväm med den. Tycker om den gamla mest men det är inte direkt så att de kommer byta tillbaka bara för att folk inte gillar den, så det är väl bäst att försöka vänja sig. Vi fick också en kod med en tröja, vars design har den nya loggan. Tycker inte loggan är helt toppen än, men förutom det var den rätt fin. Den lila färgen förstörde lite, rosa och lila tycker jag inte går ihop så bra. Men skriv in STARSWEATER4U för att få den nya tröjan med loggan!
 
 
Har ni förresten sett Star Stables nya omslagsbild på Facebook? Tycker bilden verkligen är superfin, så somrig med landskap som ser helt magiskt ut.
 


Har jättesvårt att vänja mig vid loggan, den ser ju ut som barbie loggan! Haha xD

2015-05-15 // 15:00:43
Ava

Nej, lila och rosa matchar inte så jättebra :(

2015-05-15 // 23:50:44

Haha jag älskar den nya loggan, supercool, men det kommer vara svårt att vänja sig och det känns konstigt tycker jag. Att bilden vi mött varje gång vi ska logga in på spelet i flera år ska försvinna och förnyas. Det känns ju lite sorligt tycker jag.

2015-05-16 // 10:26:13

Någon som märkt att det nt går att hoppa första hindret på Marleys hoppbana idag??? Kanske några nya uppdrag på väg ;DD

2015-05-16 // 10:54:44
Amanda

Vad är den bästa enklaste sidan att börja blogga på?


Svar: bloggo kanske, men enligt mig den sämsta sidan.
Alicia Starnight

2015-05-17 // 09:39:19

Jag hade hellre velat ha tröjan med nya loggan som hon på undre bilden (facebookbilden) än den vi fick :)

2015-05-17 // 10:26:19
Anonym

Coooool värkligen

2015-05-17 // 16:17:42
Anonym

Men kan du göra fler inlägg på en dag? Typ 2!

Svar: Finns inget att blogga om just nu
Alicia Starnight

2015-05-17 // 18:34:24
Alli.D

Ja loggan blev väldigt fin tyckte jag! Den passar spelet bra.
Men jag missade tröjan x( skrev in koden försent... Så typiskt!😖

Men jaja ;0

Kram
En liten läsare

2015-05-18 // 21:32:19
Amelie

Hej!
Igår levlade jag till level 14. Men jag har inte kommit in i GÅD. Hur kommer man in där? Ska man göra något speciellt uppdrag?
Tack på fölrhand <3

Svar: Hej! Ja det ska man, bara gör uppdragen
Alicia Starnight

2015-05-20 // 06:44:38

Hej Alicia. Jag behöver lite hjälp och jag hoppas att du kan hjälpa mig. Jo det är så att när jag försöker spela Sso så kommer jag inte in i spelet, det står bara Misslyckades att koppla upp till spelservern. Vet du vad problemet är?

Svar: Jag står inte för problem med spelet, du får maila support
Alicia Starnight

2015-05-20 // 10:11:48

Hej!
Jag älskar din blogg! Jag har precis skapat en SSOblogg jag med, det vore superhäftigt om du har lust att bara gå in och kika och säga vad du tycker. ^^ <3 Kram!

Svar: Åh tack :) Ja visst kan jag det om jag kommer ihåg det :)
Alicia Starnight

2015-05-20 // 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback