Fest med Bobcats

Ursäkta för att jag inte haft tid för att blogga, mycket prov nu och har typ sovit 6 timmar per natt hela veckan. Serieberoende är jag också, men nusåå. 
 
Iallafall, i torsdags kom det en uppdatering med Bobcats, som dock många hade en föraning om innan. Förut hade det bland annat läckt ut en fraktion med Bobcats tjejerna, men nu kommer vi äntligen få börja bygga rykte med de. Jag fick prata med Tan, tydligen hade Loretta varit konstig på sista tiden. Hon hade sagt att det spökade på Övergivna Bondgården, och tappat sin handske där. Hon ville heller inte följa med till Jorvik City. Något aldrig Loretta skulle göra, tyckte Tan. Jag följde efter Loretta som red till bondgården, där fick jag reda på att hon ska göra stället lite kusligt för att först skrämma Tan. Men efter det skulle alla Bobcat-tjejer hoppa fram och gratta henne på födelsedagen, en överraskningsfest med andra ord! 
 
Så förberedelserna började, jag gjorde stället kusligt med dekorationer, skrev inbjudningskort, smidde nålar till skräddaren så han kunde göra färdigt Tans present och så vidare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sedan började födelsedagsfesten! 
 
 
Efter detta uppdrag så låstes en ny fraktion upp som heter Bobcats, vi har fått lite nya dagliga som kommer hjälpa oss upp i rykte. Jag är rädd att det kommer ta ett ganska bra tag, eftersom man tyvärr knappt får några ryktespoäng alls, riktigt synd faktiskt. Men nu har jag två fraktioner att bygga rykte med, och det är ju alltid kul. 
 
 
 
 
Det låstes också upp en ny Bobcat shop med en hel nya kläder med Bobcat loggan på, kändes inte att det var något jag måste ha, men västen ovan tyckte jag var lite häftig. Väldigt högt rykte för allt ihop synd nog, så dessa kläder lär ingen springa runt i på några månader iallafall.
 
 
Jag låste också upp ett nytt race, det är som Bobcats vanliga ridbana fast åt andra hållet. Det är också lite mer hinder än i den vanliga. Ganska roligt, och det är alltid skönt med korta lopp.
 


Yay! Sådana här uppdrag gillar jag. Nytt rykte med folk och mer dagliga i Moorland! Perfekt! ♥

2015-05-23 // 20:41:19

( Vet hur det känns att bara sova 6 timmar.. :/ Har tittat på Eurovision så ja, hehe )

2015-05-23 // 20:42:49
Anonym

Vad är snabbast en quarter eller en fjording? :o

Svar: Lika snabba
Alicia Starnight

2015-05-23 // 22:37:11

Har precis skapat en ny blogg där jag lägger upp bilder på mina hästar och ponnys. Redigerar bilder också, om någon är intresserad, kram! :)

2015-05-23 // 23:47:43

Jag vill verkligen göra de uppdragen men jag kan inte

2015-05-24 // 09:41:03
Anonym

Haru msp??? Isåfall vad heter du där!?

Svar: Usch nej
Alicia Starnight

2015-05-24 // 09:55:42
Anonym

vad händer om man svär på sso?

Svar: Censur bara
Alicia Starnight

2015-05-24 // 11:26:56
Anonym

jag menar om man svär och säger typ: det är (svärord), alla får vara med.

2015-05-24 // 11:44:31
Anonym

nej asså om man får ordet att synas fast med ett kommatecken istället för en bokstav.

2015-05-25 // 21:13:06
Anonym

Blir man avstängd föralltid!?

2015-05-26 // 15:22:29

Jag tänker köpa den nya Bobcats-tröjan. För jag har swäg. Nejmen, även fast den inte är 100% vacker vill jag ha den eftersom jag är en Bobcats c: Men är inte hundra säker att den är likadan som den Tan & Loretta har!

2015-05-26 // 18:52:04
Nadine

Kolla gärna min blogg, med nya inlägg varje dag!
starstablebloggnadine.bloggo.nu

2015-05-26 // 20:33:48

Besök gärna min blogg, corinneochangel.blogg.se

2015-05-27 // 13:17:25
Anonym

Men hallå! Man ska inte ge reklam, det får ni göra på någon medie inte här detta är en blogg! I detta inlägg reklamar man inte! Allis kanske också inte tycker det är okej!

2015-05-27 // 13:30:11

hej alicia!! jag har försöktXD att starta en egen blogg och jag undrar hur du kunde fixa bakgrunden + att du har fått en väldigt snygg bildni rätt position svara snälla!!!!

Svar: I gimp :)
Alicia Starnight

2015-05-27 // 17:35:39
Alli.D

Jag tyckte om de nya uppdragen de va en rolig grej👌🏼

Men de jag tyckte va tråkigt va att när gubben dansade på festen så fasnade de andra gästerna. Men det ksk va en bugg som hände mig

2015-05-29 // 22:42:48

Åhhhh tack Alicia jag höll på med det uppdraget och så viset jag inte vilka jag skulle dela ut till och då gick jag in på din blogg så tack Alicia😍😍😍⭐️⭐️⭐️💗💗💗

Svar: Inga problem :)
Alicia Starnight

2015-05-31 // 18:09:17
ängla

vad roligt jag gilar alla som tyker om spel som jag gilar

2015-06-01 // 14:21:47

Hej! Jag fick första uppdraget med att det hämta handskar och följa med upp till spökgården igår. Men nere vid Tan och Loretta nu så finns det inga nya uppdrag, jag fick inte göra kort eller något som du skrivit ovan. Kom det direkt efteråt eller fick du vänta ett par dagar? Kram!

Svar: Vad skumt, det kom direkt efter. Mejla supporten!
Alicia Starnight

2015-12-05 // 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback