Pinterest vinnaren

 
Förra veckan hade Star Stable en tävling på deras pinterest sida, man skulle sätta ihop en outfit som skulle synas på catwalken på Jorviks Modevecka, så jag antar att den kommer till spelet. Jag missuppfattade dock tävlingen helt och jag deltog heller inte, jag trodde man skulle hitta på egna klädesplagg, men så var inte fallet. Jessica Deloach vann iallafall, med en blåsvart outfit. Men i reglerna stod det att man skulle beskriva med 20 ord också, det gjorde hon, men med en aning mer ord? Outfiten var snygg iallafall och passar både på hästryggen och i gallerian, men jag är ett större fan av ridkläder, så som pikéer och sådant. 
 
I övrigt verkar uppdateringen vara otroligt sen, nästan när klockan var 8 stängde de ner sevrarna och börjat. De sa att den var försenad, men då tycker jag att de kan börja i tid eller var de upptagna med att äta fler fina tårtor? Eftersom jag råkar ha otur och använda den bästa webbläsaren, chrome så kan jag inte logga in via hemsidan längre. Jag har ingen aning om de har öppnat servrarna, men launchern funkar som vanligt inte (detta är nog tillfälligt) och skicka in och försöka få hjälp med sina spelproblem har ju varit hopplöst har jag hört. Eftersom jag ändå höll på att klaga lite fick jag lov att skriva det där också.


Oj, trodde också att man skulle hitta på klädesplagg :O

2015-03-18 // 21:22:49

Jag har jobbat med ett tema ganska länge nu, men jag hade samma färgtema och bakgrund som dig märk jag nu... Vågar inte riktigt publicera än, men är det okej?

Svar: Ja, färg såklart, men om du sitter och säger att du har samma bakgrund så vill jag gärna se den först, med tanke på att jag fick min av en nära vän och det är inte tillåten att ta den.
Alicia Starnight

2015-03-19 // 16:15:12

Den är exakt likadan och jag har hittat en annan bakgrund nu, som är tillåten att ta :D

Svar: gr8
Alicia Starnight

2015-03-19 // 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback