Påsken är pågång

Om två veckor är det påsk och det innebär påskuppdatering. De har redan gett hemsidan ett fint påsktema och presentbutikem har nya erbjudanden. Man kan även byta server nu igen och det är jättebra att de fixat det, jag skulle aldrig kunna tänka mig att byta server dock.


Vilken server är du på?

Svar: Air Star :)
Alicia Starnight

2015-03-20 // 16:47:49
Emma

Hej Alicia. Jag bara undrar varför det finns kläder på catwalken men inte i affären????

Svar: Vet inte, bara för att visa upp det som kommer komma kanske :)
Alicia Starnight

2015-03-20 // 17:11:41
Kailey

Vad kul att du har börjat blogga lite mer igen! (jag känner i alla fall att du har börjat göra det :D)

Svar: Finns det något att blogga om så bloggar jag :D
Alicia Starnight

2015-03-20 // 17:16:46

Hej Alicia! Jag älskar din blogg! Är det möjligt att du skulle kunna byta till Pineapple Mountain servern? Skulle så gärna vilja träffa dig :D

Svar: Hejsan! Åh tack! Jag kan inte byta till den och skulle heller inte göra om det gick, jag hör hemma på Air Star.
Alicia Starnight

2015-03-20 // 20:08:29

Ehh inte för att vara petig eller så men... Du har fortfarande kvar " ❄ " Snöstjärn (Snöflinge) ikonen vid kommentarernas namn. Men tycker inte riktigt de passar.. Kanske du skulle ta en sol? :)

Svar: Ah det glömde jag
Alicia Starnight

2015-03-20 // 20:58:30
Nellie

Hejhej Alicia! Jag undrar om du skulle kunna rangordna dina hästar, vilken du gillar mest till exempel. Såg att nån annan hade kommenterat det också (på nåt annat inlägg) det skulle vara kul med ett sånt inlägg xD

Svar: Aa, någon gång då jag faktiskt vet vad jag tycker om mina hästar haha
Alicia Starnight

2015-03-21 // 13:57:30

HEJ JAG UNDRAR JAG ÄR PÅ SERVER 3 NU JAG BYTTE IGÅR VILKEN ÄR DU PÅ OCH DET FUNKAR INTE MED MIN KOMPIS HÄST

Svar: Server 1
Alicia Starnight

2015-03-22 // 07:40:16

KAN DU BYTA SERVER TILL 3 SNÄLLA

Svar: Nej, jag har alla vänner och allting på server 1
Alicia Starnight

2015-03-22 // 07:41:42

Kan du typ visa vart alla STORA ägg är? Jag vet att man kan hitta det. Har svårt att hitta. Tack!

Svar: Ja, det har kommit upp nu!
Alicia Starnight

2015-04-01 // 19:18:05
Nova K

Hej Alicia!
jag älskar din blogg och så men vilken hög tid är din favorit ??
och vilken års tid är din favorit ??
Kramar Nova <3

Svar: Åh tack! <3
Alicia Starnight

2015-12-13 // 08:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback