Krax

Idag avslutade jag uppdragsserien med Jasper och fågelskrämma. Hans gamla var inte det den en gång varit, och han behövde en ny som skydd för sina pumpor. Vi fick rida till Pi och be om hjälp, inte ville han ha någon lätt stel en, utan en levande som förut på Fågelskrämsåsen. Så Pi skickade mig på ganska så livsfarliga uppdrag, efter allt från träskselleri, träskvatten, rep, halm och så svart flugsvamp. Hon bara glömde att berätta att det innebar livsfara att röra den. Tur att jag lever än ^^ Sen var det bara att sätta ihop fågelskrämman, han fick namnet Krax och jag ledde honom till sitt nya hem på pumpafarmen. Nu står han där och ser allmänt läskig ut, och håller fåglarna borta.
 
 
 
 
 
 


Kan inte du visa en ny outfit :D tycker det är kul när du gör dom blir alltid så fina.Hih Krax måste kraxa ofta

2015-03-28 // 17:17:55

Hej alicia, jag undrar vilken outfit som är din favorit? Alltså någonsin av alla du någonsin gjort.

Svar: Vet inte faktiskt, har nog gjort minst 100 st
Alicia Starnight

2015-03-28 // 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback