JORVIK FASHION WEEK

Just nu är det modevecka på Jorvik, det kommer massor av designers till Jorviks galleria och visar upp nya kläder i form av en modeshow. Det har också kommit ut en hel del kläder till försäljning ute i gallerian. Innan man kom in var det en hel del uppdrag, man fick lov att fixa ett falskt passerkort och väl därinne fick man hjälpa till att lösa ett brott. Franziska Ironsaddle hade blivit bestulen av sina modeskisser på caféet, så man fick leta efter buggutrustning, snacka med vittnen och leta efter det som drogat henne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna lokal kommer sedan användas för speciella evengemang, så jag är taggad på vad de hittar på här näst. Just nu är det modeshow varje heltimme, Raptor uppträder och några modeller visar upp kläder från alla senaste kollektioner i Jorvik. En riktigt härlig idé tycker jag!
 
 
 
Outfiten en tjej satte ihop i Pinterest tävlingen.
 
 


Najs jag älskade denna uppdateringen såå mycket!

Btw. Finns en ny kod som du kanske vet PINKWESTERNSHIRT

2015-03-19 // 18:52:25

Hej!
Har ja fattat detta rätt nu?
Ska denna lokal (catwalk) användas igen i framtiden??? :O
Trodde de var raptor scenen den lilla xD
Men de var denna lokal ja menade ja trodde de var en danslokal

Svar: Ja, för större evengemang
Alicia Starnight

2015-03-19 // 18:55:23
Anonym

i början hade bara modellerna underkläder när dem gick på catwalken HAHAH

Svar: HAHAHAHA WTF
Alicia Starnight

2015-03-19 // 19:16:15

För mig står det att uppdraget är i jorbergen, ett avstängt område. fattar inte hur man tar sig dit, skulle bli glad för svar! :)

Svar: Uppdraget är i gallerian, du tar dig dit via buss i ett uppdrag i FP
Alicia Starnight

2015-03-19 // 19:41:18

Hur får man modeuppdraget så att man kommer in??

Svar: Det verkar som att det bara är för Star Riders, annars så talar man med personerna ovanför hissen
Alicia Starnight

2015-03-20 // 16:46:46

Är den här lokalen bara för SR?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Svar: Har ingen aning, kan hända
Alicia Starnight

2015-03-20 // 18:54:46
Elin

Jag är sr lifetime men jag har inget uppdrag. Jag har tagit kontakt med star stable men de svarar inte på support eller facebook, jag tycker det verkligen är orättvist för vet andra som inte heller kan göra uppdraget! Inget hat mot dig men tycker star stable personalen är irriterande just nu.

Svar: Konstigt o.o
Alicia Starnight

2015-03-22 // 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback