Alla dessa koder

På senaste tiden har lifetimes fått väldigt mycket kläder, och det är jätteroligt. Den nyaste koden är PINKWESTERNSHIRT som ger en rosa westernskjorta. Men jag har tänkt på varför de skickar ut alla lifetimesaker genom koder? Är det för att vi ska få det så snabbt som möjligt för att det är lättare att göra plaggen till en kod, eller har de faktiskt glömt bort lifetimebutiken som vi har i Moorland?


Jag tror att allt kommer till Life Time-butiken då koden har gått ut? Jag har iaf fått för mig att det är så att mejlen skickas ut för att uppmuntra spelare som "glömt bort" spelet att börja igen...

Svar: Jo, påminna oss vill de allt
Alicia Starnight

2015-03-23 // 18:41:31

Hihi det är bra att dom ger kläder m.m den där western skjortan var väldigt snygg <3

2015-03-23 // 18:50:43

Man behöver inte skriva in koden för att få skjortan. Den finns även i LT-butiken ;)

Svar: Ja, men varför har de då en kod?
Alicia Starnight

2015-03-23 // 19:00:55

Har den skjortan tycker den är ganska fin men ändå ful xD

Svar: Haha
Alicia Starnight

2015-03-24 // 17:42:25

Hahah håller med att det är lite konstigt att skicka ut kod och sedan lägga in den i LT, men jag håller nog med de andra, dvs. att locka tbx LT spelare igen x3

Har också en liten fråga, vet inte riktig var jag ska posta den och har även sökt på google, tyvärr utan svar.
Tänkte fråga sso-teamet, men de verkar ha tillräckligt med problem och vill inte besvära dem om oviktiga saker.
Och du verkar ha mycket erfarenhet, ty du har spelat väldigt länge och jag skulle bli oerhört tacksam för svar (om du nu vet), har funderat på detta i 3 månader nu.

Fråga: Vad avgör vilken placering man hamnar på i klubben, dvs. om alla är t.ex. är medlemmar, så finns vissa spelare högre upp på listan än andra.
Jag har inte sett någon alfabetisk koppling, är det klubbägaren som bestämmer vem som ska vara högre upp och den som ska vara längst ned?

Svar: Jag har faktiskt ingen blekaste aning, klubbägaren bestämmer inget så det måste vara slumpen. Har också tänkt på det
Alicia Starnight

2015-03-25 // 21:25:32

Men är det inte klubbägaren som bestämmer rankerna??

Svar: Jo.
Alicia Starnight

2015-04-05 // 13:19:17

Vänta aha men en del namn är väll "bättre" en typ namnet medlem och en del "sämre" eller?

Svar: Ja, man får bättre plats i klubbhuset
Alicia Starnight

2015-04-05 // 13:21:56

Tack för att du delade med dig av koden! Visste inte ens att den fanns, dessutom tycker jag den verkar riktigt snygg!

// Andrea

2015-07-20 // 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback