Silvergladechampionatet

Nu har det kommit ännu ett nytt championat till spelet, som kallas Silvergladechampionatet. Du hittar det väster om Silvergladebyn, och söder om Marleys gård. Om någon inte verkar veta vad ett championat är, så är det en tävling man gå och vara med på speciella tider, där man tävlar mot andra spelare för fina medaljer.
 
Iallafall, jag tyckte att det var dags att uppdatera championattiderna i samband med detta, och på fredag dyker de upp igen (sprider samtidigt ut mina inlägg). Ni hittar annars championattider på Jorvikipedia, men mina är tillbaka på fredag och går lätt att hitta genom hjälpikonen i menyn till vänster. 
 
 
Det buggar fortfarande för mig, miljön är uppdaterad så att jag iallafall kan gå normalt runt championatet, men texturen (grafiken) består av den gamla miljön, tillplattad.... Som ni kan se på bilden ligger championatet på ett fält, berget som var där innan är tillplattat och har lämnat efter sig klippor platta som pannkakor. Detta är ett grafikfel, och jag hoppas verkligen att det fixar sig till iallafall nästa vecka, då det inte är så himla fint. x)
 
 
 
Jag provade iallafall Silvergladechampionatet igår klockan 20:30. Det var inte särskilt svårt, hinder som var lätta att komma över och mjuka svängar. Det var en hel del hinder också, så som djur och människor som man inte fick springa in i utan att hästen tvärstannade. Förutom det blev man lurad av vissa genvägar, hästen stegrade helt enkelt och saker som man annars kan springa in i sprang man in i på detta championat. Skördetröskorna var också snabbare än vanligt, men det var inga större beskymmer.
 
 
Har inte koll på vilken plats jag kom på, men det kommer definitivt gå bättre nästa gång då jag vet var man ska undvika, och inte fota samtidigt, hehe. Väldigt roligt championat iallafall, håller mig sysselsatt några dagar framöver då jag ska ta alla medaljer.
 
 
För er som redan nu vill veta tiderna på championatet så finns de nedanför, championatet går alla dagar förutom tisdagar och torsdagar, max två gånger per dag. Tiderna är från vårt alldeles egna Jorvikipedia.
 
Måndag: 16.30
Tisdag: -
Onsdag: 20.30
Torsdag: -
Fredag: 17.00
Lördag: 14.00, 20.30
Söndag: 14.00, 20.30
 
 


Tack för att fu skrev tiderna♥️

2015-06-11 // 16:44:00

Kul att få veta lite om champet!

2015-06-11 // 19:48:37

Det nya championatet är jättekul! Men grafiken buggar för mig med.

2015-06-11 // 20:45:17

Bästa att göra med grafikfelet är att ominstallera spelet, då borde allt se ut som det ska :) (Hade själv trassel med grafik igår haha)

Svar: Så det går inte att fixa på annat vis?
Alicia Starnight

2015-06-11 // 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback