Favoritplats för fotning

Äppellunden är en väldigt fin plats för fotning på sommaren, men jag har varit lite störd av det just är äppelträd där även om det är väldigt fint. Äpplena är röda, och på headers och andra bilder så kan det hända att man vill ha en mer neutral bakgrund, alltså mindre färger. Detta händer mig rätt ofta, då outfiten verkligen kanske inte passar in med bakgrunden. Men nu har jag nog hittat min favoritplats för fotning på sommaren, nämligen till vänster om Mrs. Holdsworth hus. Det är inga färger som sticker ut för mycket, endast "naturliga" färger så som vitt, grönt och brunt. För övrigt så älskar jag de där träden!
 
 
Har ni någon favoritplats där ni tycker om att fota?
 
 


Jag tycker Dom glömda hedarna är en fin plats att fota på om man ska ha en bild med sommartema.

2015-07-18 // 20:16:43

Jag gillar att fota i gåd!

2015-07-19 // 08:26:36

Hej Alicia Starnight!

Vi på Starstable kontoret har hört om vad du sagt om ridhuset. Vi kollade igenom din blogg ordentligt. Du ville alltså ha ett större ridhus som inte var så triangel format och som hade läktare. Och vi har tänkt på saken och ska nog göra något åt det. Om det går, men det är jätte roligt att du skriver om saker du vill ska komma till spelet vi återkommer och ser om det går att fixa ridhuset

Game Master Kira

Svar: Jag kanske inte ska påpeka alla fel med den här kommentaren, men ett - Game Masters kommenterar inte bloggar ^^
Alicia Starnight

2015-07-19 // 11:50:26
Test

Test

Svar: Tack! :)
Alicia Starnight

2015-07-19 // 13:58:39

Hej snuskhannah hehe:) mitt favorit plats är i gåd för jag älskar träden och Jespers stuga. Mitt andra stelle är också mrs,holdworts hus

2015-07-22 // 20:46:49

Tycker De Glömda Hedarna är så vackert, både mitt på dagen och natten! ;D

2015-07-27 // 12:29:44

Jag ääälskar verkligen att fota på de Glömda Hedarna, så fina små kullar och man får verkligen plats att galoppera hehe xD

2015-09-05 // 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback