Veckans uppdatering

Nu kommer det ett lite sent inlägg om veckans uppdatering, ville få plats med lite annat. Iallafall, i veckans uppdatering kom det två nya set för hästarna i Jorvik City, gallerian samt tre nya hästar. Hästmarknaden har också öppnat igen, denna gång i Fort Pinta och Raptor uppträder några gånger per dag på scenen i gallerian ett par dagar framöver. 
 
De nya hästarna har alla Quarterformen, och det är två av rasen Appaloosa och en av rasen American Paint Horse. De alla är tigrerade/skäck av något slag och kostar 890 Star Coins. Du kan köpa de på Marleys Bondgård!
 
Denna verkar ha en blandning mellan färgen blanket och snowflake, både prickig och en vit stor fläck på baken. (Hörde något om att den hette frost med?) Jättefin, och coola tecken men just den bruna färgen är nog ingenting för mig. 4/5
 
Denna är typ huuuur gullig som helst! Jättecharmig med manen och riktigt fina tecken. Den är dock för lik min andra Paint så avstår från ett köp jag gärna hade genomfört annars. 5/5
 
Svarta hästar är alltid fina, men den ser lite ut som en tiger och har lite orealistisk färg. Inget för mig just nu. 3/5
 

Det kom även ny utrustning, två kompletta strandset i färgerna blå och grå samt gul och grå.
 
Schabraket och benlindorna har båda jättefina färger och skulle gärna hitta något som matchar, men den gråa färgen på sadel och träns får den att se så odetaljrik ut tyvärr.
 
Det är lika här, schabraket och benlindorna ser båda jättebra ut. Tränset ser bättre ut än det andra setets, men sadeln ser väldigt odetaljrik ut och hur smetig som helst. Men skulle gärna, precis som det andra setet köpa benlindor samt schabrak för att fixa ihop en outfit.
 
 


Hej!
Ville bara säga att den där färgen på första hästen heter frost :)

Svar: Jaha okej haha, jag har ingen koll
Alicia Starnight

2015-07-04 // 23:52:03

Jag tycker verkligen att de nya hästarna var söta! Jag gillar den i mitten och den lite bruna mest men blir nog den lite bruna eftersom den i mitten är väldigt lik en av de äldre pain hästarna, den som jag har!

2015-07-05 // 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback