Frågestund del 3

Eliiin frågar
Vilken färg brukar du kombinera mest outfits med? 
- Svart

Quarter eller paint? 
- Quarters, min älskade svarta Akira är ju Quarter!
 
Vad brukar du göra när du har tråkigt på SSO? 
- Rida runt på mina favorithästar eller prata med klubben eller vänner

Vad gör du oftast; levlar eller gör dagliga? 
- Jag gör dagliga varje dag med BobCats just nu... ahapp, nu blev jag påmind om att jag glömde sköta både en häst idag och göra dagliga i Moorland... *10 minuter senare* Ah, nu är jag klar. Men jag tror jag gör dagliga oftare än levlar, iallafall i nuläget.
 
Esmeralda Mistfield frågar
Hur skulle du beskriva din klubb?
- En klubb utan krav med snälla medlemmar som tycker om att prata och göra saker med varandra.

Kan du göra en "Mitt Hemstall Video eller lägga upp bilder på din garderob? 
- Aah, kan jag nog göra någon dag

Gillar du choklad?
- Jaaa omg, marabou mjölkchoklad är hur gott som helst, men det är typ den enda som jag blir frestad av att se. 

Vars fixa du din design? 
- Grunden går inte att få tag på längre, men jag har ändrat en hel del koder själv på blogg.se och jag har fixat header, bakgrund och bilder själv ^^

Vilka är dina bästa vänner? 
- Lucy Westlake och Emelie Silverhaven
 
Anonym frågar
Använder du stallhjälpsfunktionen? 
- Jaa, när jag är rik, men just nu har jag inte så många hästar hemma och jag spelar oftare så jag sköter om de för hand just nu.

Favoritby i sso? 
- Jag tycker om Jarlaheim mest

Vad tycker du om Jorvik City galleria?
- En välgjord galleria med stora möjligheter, jag saknar bara skönhetssalong och en funktion där man kan se vad som är nytt i butikerna. Mycket fin utrustning och fina klädesplagg.
 
Vad skulle kunna utvecklas med sso? 
- Jag tror de kommer genomföra den utveckligen nu när spelutvecklarna flyttar till resten av Star Stable gänget. Jag tror det blir bättre kommunikation mellan hela teamet och spelarna, vilket leder till att buggar tas bort fortare, supporten ger bättre svar och att de förstår mer vad vi vill ha i spelet. Annars är det många funktioner som skulle kunna utvecklas, så som chatten, klubben och stallfunktionen.
 
Rebecca Spiderburg frågar
Hur hittade du till SSO? 
- Genom stallet.se, några personer snackade om ett roligt hästspel i chatten så jag bestämde mig för att söka upp det och testa!

Favoritchampionat & tävling? 
- Jag gillar Lilla hoppbanan, en bana som jag är väldigt bra på (tror jag tappat mitt bäst någonsin nu när Quarters kom dock). Mitt favoritchampionat är nog Moorlands, bara för att det är lättast för mig att vinna haha.
 
Ögonfärg IRL?
- Grön 

Vad gillar du MINST med spelet? 
- Mognadsnivån i chatten

Vad gillar du BÄST med spelet? 
- Huvudstoryn, hästarna, vännerna och klubben

Går du i någon sport? 
- Bara ridning

Hur många inlägg har du skrivit totalt på denna bloggen? 
- 5102 just nu, och jag har många på gång!
 
Anonym undrar
Kan du inte motivera varför du säljer hästar istället för att bara sätta de på hästön?
- Det är allt en bra fråga, jag förstår att folk finner det onödigt då jag betalat för de och att hästön är oändlig. Men jag kan inte bara glömma hästar på hästön, jag vill ha en samlad flock där jag har koll på alla mina hästar och trivs med allihopa. Jag vill kanske använda namnet i framtiden eller köpa någon liknande, och eftersom jag skriver om de på bloggen kan jag inte bara glömma de på hästön. Det är lite svårt att förklara känslan, men jag vill ha en samlad flock där jag har koll och gillar alla mina hästar.
 
Roger Rågbröd frågar
Fanbase? (Ex foooer, directioner, belieber osv) 
- Ingen lol. Är ingen fangirl

Rider du irl? 
- Ja

Vem är snyggast i The Fooo Conspiracy? 
- Den där Oskar och Felix ser väl bäst 

Tvål eller Kaffe?
- Tvål luktar gott och man blir ren, och kaffe är skit så svaret är enkelt
 
Sofia Silvermountain frågar
När tror du att Södra Skörbygden kommer öppna? 
- I år

Gillar du juice? 
- Jaaa, tropisk juice från Bravo är jättegott

Hur länge tror du att SSO kommer finnas? 
- Jag har ingen aning, jag tror inte att det kommer börja gå dåligt för företaget på något vis, utan om de lägger ner är det väl bara för att de känner att de inte vill fortsätta mer. Och jag har inga tankar kring när isåfall, men några år till iallafall, kanske ännu fler.

Din favoritfärg är?
- Mörkröd, marinblå och svart 

Vilken dator har du? 
- Någon DELL, stationär

Vilken är din favoritoutfit? (SSO)
- Denna, men jag gillar att bära min lila piké som jag designat också!
 
 
My Purplelord frågar
Rider du irl? Hur länge isåfall? 
- Har ridit i närmare 7 år

Beskriv din/dina bästisar med 3 ord (hehehe no way)
- Emelie Silverhaven är en riktigt snäll och härlig person, en riktig glädjespridare som man kan prata om vad som helst med och får en alltid att må bra. 
 
Lucy Westlake är en snäll tjej med go humor, hur rolig som helst att snacka med och man får aldrig tråkigt med henne i närheten. 
 
Korv/Hamburgare 
 
Det bästa med SSO? 
- Vet inte hur många gånger jag svarat på detta nu men, vännerna, klubben, hästarna och huvudstoryn.

Det sämsta med SSO? 
- Mognadsnivån i chatten

En bugg som du minns var rolig? 
- Grillbuggen, har flest minnen från den
 
 


Vilken korvbugg? :D

2015-07-06 // 10:53:35

Menar grillbugg!! xD

Svar: Man kunde flyga över hela jorvik typ haha
Alicia Starnight

2015-07-06 // 10:53:57

Gud vad kul alla de här frågestunderna var att läsa! Som några här frågar skulle det va kul om du hade en fanträff på SSO någon gång, för jag tycker du har en väldigt bra blogg och du verkar mogen för din ålder.

Svar: Åh vad bra att de var det, och tack så mycket! :)
Alicia Starnight

2015-07-06 // 11:38:28

Älskar oxå den tropiska juicen från Bravo <3

2015-07-06 // 17:44:36
Anonym

Har du sålt dina paint hästar!!!!?

2015-07-07 // 07:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback