En lista

Min vän Emlan hittade en lista, och bestämde sig för att göra den på sin blogg. Så jag hoppar på!
 
1. Min karaktär är i level 17, runt 2000xp kvar tills jag går upp i level 18.

2. Just nu har jag 14 underbara hästar och 6 ponnys. Men jag gillar inte att ha så många hästar i stallet, så jag har bara 5 hemma, resten är på hästön.

3. Jag är klubbledare för klubben Glorious Arrows på svenska Air Star servern.
 
4. Om jag bara får välja en är det mitt Jorvikiska Varmblod, Storm. Hon är min första häst, soulrider-häst och alla första minnen finns med henne. Andra hästar jag verkligen tycker om är min nyaste Painthäst Skyheart, mitt friesersto Evernight, min isabellponny Minitrouble och min quarter Nightwalker.

5. Mitt hemstall är Steves gård, anledningen är inte att det är fint eller mysigt, för det är det då inte, haha. Men jag tycker det ligger relativt nära till allting och Silvergladebyn är en bra mötesplats. Många hänger i byn och det är roligt att bara stå där och snacka på kvällarna/nätterna.

6. Jag har spelat i mer än 3,5 år. Jag skapade mitt konto december 2011 så jag är en väldigt gammal spelare.

7. Jag köpte Lifetime Star Rider för ganska länge sedan, först ville jag bara ha kläderna men nu märker jag ju att jag spelar än så det var verkligen värt det.

8. Skördebygden är ett väldigt vackert ställe, så levande med väldigt fin grafik och Jarlaheim är verkligen en drömstad. Men jag har inget exakt ställe jag tycker om extra mycket.

9. Jag spelade alla Starshine Legacy spelen första gången några månader efter jag börjat spela, men inte innan jag skapade mitt konto. De är väldigt roliga då de handlar om huvudstoryn och jag har fortfarande kvar de.

10. Jag fyller 14 år den 21 juli.

11. Jag har ingen riktig förebild, jag är ingen person som någonsin skulle kalla mig för "fan". Men jag blir varje dag imponerad av de som kan redigera och rita bra.

12. Jag älskar verkligen uppdraget då man fick ta sig till Dark Cores högkvarter för första gången. Det var så spännande, man fick smyga sig förbi vakterna och leta efter sin häst man skickat som lockbete. Man fick också för första gången på länge se Justin, och självklart Mr. Sands och de andra mörkerryttarna. Att fly i panik gjorde inte direkt uppdraget sämre, det var jätteroligt!

13. Jag spelar varje dag, men det är olika hur länge.

14. Favorittävlingen är Lilla Hoppbanan vid Gyllenbladstallet och Moorlandchampionatet är mitt favoritchampionat. Det är nog de loppen jag är bäst på.

15. Jag tilltalas mitt namn i verkliga livet, Hannah/Hanna och Alli.
 
16. Brukar oftast hänga med Emelie Silverhaven och Lucy Westlake, eller andra vänner på min vänlista. Annars är det klubben som gäller!

17. Jag tycker faktiskt det är jättefint med snö på vintrarna, och skulle önska att den stannade lite längre och inte bara under jul. Men det är finast på somrarna.

18. Min karaktär har långt mörkbrunt hår med bruna ögon.
 
19. Jag har ju denna bloggen som du just nu läser, så som ganska aktiv bloggare så gör jag allt möjligt, så som filmer eller redigeringar. Men det jag gör oftast är väl småredigeringar av bilderna jag lägger upp här och jag har inte laddat upp en video på jättelänge. Ibland kan det hända att jag gör en lite större redigering, men det händer inte heller så ofta då jag varken har tålamod eller finner det roligt. Jag redigerar ofta bort störningsmoment, fixar till små fula fel i bilderna eller ändrar ljuset.

20. Jag tycker paret som representerar stjärnan är intressantast, alltså Lisa och Starshine.

21. Min "favoritkaraktär" är nog ekorren Fripp faktiskt. Han är ju ledare av Aideens beskyddare och har då en ganska stor roll i huvudberättelsen. Även om han är lite seg på att ge ut dessa stora uppdrag och fatta beslut, så tycker jag om han mycket ändå.
 
 


Du har brunt hår, men det är menat att du ska ha det blonda håret i jh.

2015-07-14 // 16:43:45

Jättebra inlägg!

2015-07-15 // 10:44:52

Kan man komma til level 18?! de visste inte jag (:

Svar: Nej inte än
Alicia Starnight

2015-07-15 // 16:58:03

OMG! Vad lite du har kvar i level 18! Kanske du blir den första på hela Star Stable som blir i level 18! ^_^, hur gör du? Allstå hur gör så att du kommer så långt? xD Önskar att jag hade lika mycket kvar som du..

Svar: Det var i level 13 det började, så har varit först till 14, 15, 16 och 17. Och det är för att jag spelat väldigt länge, inte missat ett enda uppdrag som man kan få XP för.
Alicia Starnight

2015-07-15 // 17:04:04

Oj! För det fösrta så skrev jag fel mitt namn mednade Angelica Appleodtter inte "Angelica Appeldotter xD".

2015-07-15 // 17:05:22

Alli du fyller år en månad innan mig 😉

2015-07-15 // 18:53:30

Hej, har en ssofråga :) Skulle logga in men när jag tryckte på SPELA NU så kom sidan fram där man skapar sin karaktär, har det hänt dig? :) Skulle behöva hjälp, alltså du verkar så bra på ssosaker så du kanske kan detta också?
Kommer du ihåg när vi träffades? :)

Svar: Vänta tills det blir normalt bara, det gjorde jag. Har för mig att jag skrev till en GM också
Alicia Starnight

2015-07-22 // 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback