Bloggtips

Just nu verkar det som att SSO-bloggarna börjar gå lite ur tiden, nu är det YouTube som gäller, men några finns det kvar, vissa oaktivare än andra. Så därför tänker jag tipsa er om en som jag läser!
 
 
Bloggen heter estherwesthill.blogg.no och ägaren av bloggen är Esther Westhill. Hon är en norsk Star Stable-spelare och som precis som mig, skriver om Star Stable Online - fast på norska. Norska är ju väldigt likt svenska, så det är inte svårt att förstå alls. Annars kan man alltid översätta sidan, men det gör inte jag. Det hon publicerar är tankar, idéer och åsikter om spelet, bilder, uppdateringar, outfits och massa annat. Hon har också något som kallas Photoshop-hjälp på sin blogg, där hon hjälper till att lära ut redigeringsprogrammet Photoshop. Detta är en blogg jag verkligen tycker om, hon publicerar varierade och välskrivna inlägg vilket bidrar till intressant läsning. Hennes design är också väldigt fin vilket alltid ger ett bättre intryck.
 
Jag tycker verkligen ni ska kolla in denna bloggen, och det kanske är en ni stannar kvar på? :D
 
 l ESTERWESTHILL.BLOGG.NOESTERWESTHILL.BLOGG.NOESTERWESTHILL.BLOGG.NO


Kollade in Esthers blogg lite, och som du sa, den verkar ganska bra. Sen har jag två frågor som gäller levlar. Vilken är maxleveln för hästar i SSO? Och vilken är maxleveln för spelavataren?

Svar: Maxleveln för hästar är 15, och det finns inget maxlevel för ryttaren just nu. Men den högsta möjliga är 17, men jag är snart i level 18.
Alicia Starnight

2015-07-13 // 17:45:25

Hur kan du snart vara i lvl 18?

Svar: Jag har XP:n vid sitta av knappen ungefär
Alicia Starnight

2015-07-13 // 21:14:46

Jag kollade in hennes blogg och den verkade väldigt bra, kul att du börjar tipsa om bloggar också. Det har varit lite tomt med bloggar här nu. Glad att du fortfarande fortsätter iallafall . :)

2015-07-14 // 00:07:12

Kan inte du göra en ny tävlingsoutfit? :D

Svar: Vill behålla min i nuläget tror Jah
Alicia Starnight

2015-07-14 // 00:27:36

Känns som att alla gamla spelare från 2011 och 2012 har slutat. :( Tur att du är kvar! ;)

2015-07-14 // 13:33:34

Oi, dette så jeg ikke før nå! Tusen takk, setter STOR pris på at du liker bloggen min, nå ble jeg veldig glad!! :D

2015-07-14 // 17:56:41

kom och titta in min blogg om ni vill och som du sa Esther blogg vad bra

2015-07-23 // 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback