Blinda spelare

Vissa undrar fortfarande vad det var för tjuvkik som skulle komma idag, och jag kan säga att de redan publicerat den. Många har missat den, för de berättade faktiskt inte att det var en tjuvkik. Nedanför kan ni se bilden, de berättade att spelutvecklarna nu har fått flytta in på deras stora kontor och att de jobbar på nytt spännande innehåll. Och om man tittar på skärmarna där bak, så ser man tjuvkiken.
 
 
På skärmarna ser vi ett område, som är helt rosalila. När Lisa höll fram bilden så tog det mig några sekunder innan jag fick fram en gissning, Pandoria! Pandoria är en mystisk dimension som har med Ödesryttarna att göra, den finns i alla levande varelsers hjärtan, man tar sig dit genom portaler som oftast är öppnade av ödesryttare. Pandoria är som en annan värld som finns samtidigt som den riktiga, den har annorlunda varelser, tid och utseénde. Varför det öppnades kom upp Pandoriska sprickor förut, alltså portaler till Pandoria var för att Dark Core fifflat med balansen mellan Pandoria och vår verklighet. Ödesryttaren Anne och hennes häst Concorde kallas tillsammans för Pandorias sol, de har ett speciellt band till Pandoria då Anne kan öppna portaler till denna dimension. I Starshine Legacy del 3 och 4, så får man besöka detta ställe. I Pandoria finns även ödesryttarnas sigill, som är bundna till deras krafter. Vill ni läsa mer om Pandoria, finns HÄR Pandorias speciella sida på wikin och HÄR kategorin för allt som är relaterat till Pandoria.
 
Ödesryttaren Lisa hade precis som Anne, mystiskt försvunnit och kunde inte hittas. Lisa hittades i en Pandorisk spricka, och spelaren hjälpte henne att komma ut. När hon var där så kände hon också närvaron av Anne, som fortfarande är försvunnen. De tror att hon är fast i Pandoria, precis som Lisa var, fast ännu längre in. Om detta föreställer Pandoria, så har de ju självklart gjort stället för att vi ska få besöka det i huvuduppdragen. Förmodligen för att rädda Anne, eftersom de tror att det är i Pandoria hon är fast. 
 
Två bilder föreställande Anne i Pandoria från Starshine Legacy.
 
 
Så det jag tror är att de jobbat på fortsättningen på huvuduppdragen, gjort dimensionen Pandoria för att vi ska ta oss in där för att rädda Anne, som fortfarande är försvunnen. Jag är så himla taggad, det ska bli såååå kul! Vad tror ni?
 


Ååh så spännande!! Verkligen jättetaggad, Har längtat sååå efter dels nya områden och fortsättning på huvuduppdragen, tagga tagga!

2015-07-03 // 18:17:14

Det tror jag också. Det har ju varit småuppdrag den senaste tiden, så de behöver ju något att underhålla oss med. Men det vore väldigt roligt också om dem öppnade Skördebyggden! :D

2015-07-03 // 18:19:29

Då menar jag den delen som är stängd :)

2015-07-03 // 18:21:20

De har jag trott på länge att hämta Anne och Cordie från Pandoria. Äntligen snart här (i sso) :)
Cordie är min favvohäst även om han ser väldigt..trött ut hah.

2015-07-03 // 18:57:19
Anonym

Äntligen! :DD

2015-07-03 // 19:57:59

ojda, glömde skriva namnet

2015-07-03 // 19:59:22

Omg, om det händer är jag död. Det är så spännande att åntligen få huvuduppdrag, och dessa kommer nog vara riktig bra. Jag och min kompis diskuterade detta ämnet för bara några timmar sen och jag sa att det bästa som skulle kunna hända (i uppdragsväg) var just detta. Ihh, så glad

2015-07-03 // 20:47:48

Såg faktist det där, på datorskärmarna innan du sa det x) Men jag hade ÄLSKAT att få se Concorde igen :D Anne kan vi lämna kvar, så kan jag ta Concorde istället haha xD Om Concorde inte är där så... Yes you'll see...

2015-07-03 // 21:37:16

Det skulle vara kul om man kunde köpa en av ödesryttarnas hästar eller göra en egen *-*

2015-07-03 // 22:14:00

Hejsan! Jag har varit i södra skördebygden när då jag buggar väldigt mycket och där har jag sett Pandorian (tror jag) det var liksom ett spiral berg som var rosa. Så jag tror dem öppnar skördebygden med Pandorian och det kan ta ett litet tag då dem inte fixat klart där.

Svar: Har också sett den spiralen, den påminde om hemliga stenringen så jag sprang runt i hopp om att något skulle hända. Men det är inte så portalen till pandoria ser ut så jag tror inte det har något med pandoria att göra.
Alicia Starnight

2015-07-04 // 07:24:31

Hej
jag har alldrig fått huvuduppdraget med den sovande änkan. När får man det? Jag är i level 16 så jag kanske helt enkelt inte är där en

Svar: Har du gjort klart sprickorna? Men ja, det kommer snart, du är nära iallafall!
Alicia Starnight

2015-07-04 // 10:55:55

OMG!!! Fortsättning på huvuduppdragen!!! Taggad till 100%!

2015-07-04 // 12:02:03

Jag undra om du vet om man komma dit även om man inte börjat med sprickorna?

2015-07-04 // 12:25:43

Längtar så himla mkt! :D

2015-07-04 // 21:01:18

Jag har varit så sugen på huvuduppdrag så länge. Detta får mycket gärna komma i nästa uppdatering :D

2015-07-08 // 18:42:39

Jag har velat ha dem här uppdragen jätte länge! Såklart för att ha något att göra när man har slut på uppdrag och är så taggad! Är taggad till 1000000000000% Oj, det vart många nollor cx

2015-07-11 // 08:27:35

Hej jag är taggad till 100% men vara har det publicerats har tittat på nyheter är jag blind?😱

Svar: Instagram och Facebook
Alicia Starnight

2015-07-11 // 10:23:57

ok tack

2015-07-11 // 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback