Paddocköns Vildmarkslopp

Ännu ett lopp har Star Stable fixat till spelet, denna gång på Paddockön. Det är rätt så kort, det går att göra lätt på en minut men det är bara skönt. Lite knepiga svängar, men väldigt roligt faktiskt. Ska se till att göra detta varje dag, det ger nämligen rykte till familjen Jarlasson. Mitt största mål i Star Stable är faktiskt att vara beundrad med alla fraktioner, jag latar mig aldrig med rykte för det bara lönar sig i slutändan. Det är roligt att se hur det går framåt, både i fraktionen och hur detta kommer leda till att man kommer framåt i spelet också sen. 
 
Min lilla ponnyplutt klarade detta galant! ;D
 
 
 
 
 
 
 


I love u!😍

Svar: aaaaw, du, jag älskar dig med! <3
Alicia Starnight

2015-01-26 // 14:58:48

Hej, hej! jag undrar bara om jag får köpa en likadan tävlingsoutfit som du har. Är det okej? :) <3

Svar: Självklart :)
Alicia Starnight

2015-01-26 // 20:41:22

Åhh, har inte tänkt på att man får rykte av det loppet!😹 Får börja köra varje dag nu då!☺️

2015-01-27 // 09:33:37

Hej! Bra inlägg Alicia men det här handlar om arkelogin
Jag går in varje dag och ska göra men det finns aldrig några stenar ibland finns det typ 2 st Vet du vad det är för fel?

Svar: Du gör inget fel, stenarna finns på samma ställe, men alla glittrar inte
Alicia Starnight

2015-01-27 // 14:11:13

När jag körde den tävlingen misslyckades jag totalt xD

2015-01-28 // 09:27:13

Åh. Jag absolut ÄLSKAR när de kommer med nya tävlingsrundor! Jag önskar att de kommer med ett till i DGDD. På tal om tävlingar i DGDD, jag ska så mejla support om en idé som jag har fått angående det här. :3
Gött att någon lyckas bra i Paddocköns tävlingsbana! Jag själv tycker att den är sjukt "trixig". Jag rider in i allt och inget. >.>'
Kram ❤

2015-01-29 // 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback