Mina tävlingsoutfits

Jag har två tävlingsoutfits som jag har i min ryggsäck just nu. Jag tävlar aldrig championat längre, så vad jag har de till är egentligen bara att vara snabb helt enkelt. Så när jag gör tävlingsoutfits satsar jag bara på rida och snabbhet. Båda dessa har 42 i rida (om man är minst level 16) och 28 i snabbhet med level 15 häst.
 
Denna använder jag på vintern, har nyligen ändrat schabrak, benlindor samt mössa så nu är den ännu varmare. För mig känns det bättre med årstidsvarierade kläder, har aldrig tex t-shirt på vintern i SSO. Fryser faktiskt bara av att titta på min karaktär då.
 
Mössa: Dinodalen  Cardigan: Goldspurs gård
Tumvantar: Jarlaheim
Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Dinodalen  Sadel: Dinodalen  Schabrak: Dinodalen
Benlindor: Dinodalen (hahah)
 
Denna kör jag med mest, kläder som inte är för varma eller för kalla. En simpel outfit som både är snygg och snabb. Kör dock med andra handskar från GåD som är lika snabba, de på bilden är från Jarlaheim.
 
Hjälm: Jarlaheim  T-shirt: The Fashion barn
Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn


Hej Alicia! Jag ville bara säga att jag verkligen älskar dig och din blogg! Ditt sätt att skriva på och hur du ''lägger upp'' med olika inlägg är helt grymt bra! Varenda dag, minst 5 gånger om dagen går jag in och kollar efter nya inlägg. Är där nya skiner jag upp och läser dem. Är där inga kollar jag igenom alla dina andra inlägg för säkert 100 gången! Åh, vet inte riktigt hur jag ska förklara..Du är bara så sjukt grym! Fattar inte riktigt hur du får allt så perfekt! En gång, när du svarade mig. Du kommer säkert tycka jag är sjukt konstig nu men jag seriöst hypade! Och det är inte bara bloggen, utan jag älskar även DIG! Jag såg på Kims videos där du var med och asså guuud vad härlig du verkar vara! Nejmen nu ska jag inte ta upp hela kommentarfältet men du är otroligt grym Alicia. Eller ah, Hanna. Vet inte hur du stavar det men aa xD Du är bäst, puss och hej bananpastej :)

Svar: Hahah ååååh vad gullig och snäll du är! Tack så jättemycket <4
Alicia Starnight

2015-01-18 // 20:41:15

Hej! Jag skulle vilja ha smeknamn på alla mina hästar. Du kan göra ett inlägg eller bara svara i en kommentar. För jag har ingen fantasi alls och har verkar skit grym på att komma på smeknamn. Mina hästar:

Fjording: Valack, ljusbrunblack Namn: Lionking

Nordis: Sto, mörkbrun Namn: Midnightprincess

Arab: Sto, ljus med vit man(vet ej vad färgen kallas Namn: Rosebelle

Ponny: Sto, grå svart Namn: Supernova

Friser: Hingst, svart/mörk brun Namn: Moonstar

Startis: Hingst, brun Namn: Autumnmaniac
(fattar inte varför ja valde de namnet)

2015-01-18 // 21:02:44

Hej Alicia! Jag älskar verkligen din blogg! Men jag försöker göra en bra blogg men det blir bara dåligt. Jag använder mig av blogg.se. Vilket tema använder du dig av?:( Väldigt tacksam för svar!:)

Svar: Åh tack! Men mitt tema går inte att få tag på längre, ägaren raderade sin blogg där jag hittade det.
Alicia Starnight

2015-01-18 // 22:03:44
Laila

Hej Alicia, snygga outfits kommer lätt spara ihop till dem och köra dem på min gubbe. Men jag undrar varför kör du inte championat längre? :D

Svar: Det är tråkigt, och spelar inte så ofta
Alicia Starnight

2015-01-18 // 22:09:50

hur många hästar kan man ha som högst?

Svar: Oändligt
Alicia Starnight

2015-01-19 // 10:03:48

OMG DU ÄR BÄST

2015-01-19 // 20:37:15

Snyggt! Båda två. :)

Svar: Åh tack :D
Alicia Starnight

2015-01-20 // 01:26:38

Båda var jättefina! Jag vill ha dem! ;D <3

2015-01-21 // 18:33:15

Jag hittar inte hjälmen😭

2015-01-29 // 16:39:46

Åå snälla kan du hjälpa mig jag är så dålig på att blogga och vilken server är du på jag är på server 2 du har liksom fans hur gjorde du?

Svar: Jag är på server 1, och jag gjorde bokstavligen ingenting, förutom att bara blogga på väldigt länge
Alicia Starnight

2015-02-03 // 20:46:05

tack men mitt problem är att ingen kollar på min blogg så kan du kanske sponsra min blogg om du vill:)
SKULLE BLI ÖVER LYCKLIG för att lägger ut saker men ingen kollar förstår du

2015-02-04 // 15:55:26

Vart i jarlaheim hittar man hjälmen till din sommar aoutfit

Svar: Minns inte, kan ha varit fiskebyn också hehe
Alicia Starnight

2015-02-06 // 06:03:52

Otroligt fina bilder! Jag har den ena outfiten och sparar till den andra. Men liksom hur kommer du på alla outfits!

Svar: Åh tack :D jag tänker på fina saker som kan matcha ihop :)
Alicia Starnight

2015-04-06 // 16:18:01

Hej alicia. Jag undrar om man får köpa dom outfitsen? :) Skulle vara jätte snällt om jag fick köpa en :)

Svar: Ja såklart
Alicia Starnight

2015-07-24 // 09:05:53

Vet att detta är ett gammalt inlägg men men, hjälmen är från Valedale ;)

2015-12-25 // 07:40:56

Hjälmen är från Valedale

2015-12-25 // 07:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback