Klubbar i nuläget

Jag måste förklara för er hur det är med klubbar för mig i nuläget. Jag är med i Lame Town. Jag gick ur Shady Pearls för att det blev stressigt med event, och främst så tappade jag lusten för Star Stable. Lame Town har inga event, det är ingen aktiv klubb men med härliga medlemmar som känner som jag och har varit med i Shady Pearls tidigare. Jag trivs här, för jag vill faktiskt inte vara med i någon klubb. Förutom att man kanske gör något med medlemmarna ibland och man har någon att prata med, så är det faktiskt ingen större skillnad att vara klubblös. Det är såhär jag trivs. Därför skulle jag uppskatta om jag inte fick några mejl eller kommentarer med frågor om jag vill gå med i deras klubbar, eller frågor om man får gå med i min klubb. Johanna Highwood äger den, har du varit med i Shady Pearls kan du maila henne, annars är det ingen idé. 
 
Men något som gör mig riktigt frustrerad, är att jag fått runt fyra mejl från personer som äger klubbar. De har fått mail på klubbmail/mail i spelet att jag har ansökt till deras klubbar, en av de sa att jag ansökt som Liv och sa att jag var 17 år. Det har jag inte, jag vill stanna i min klubb och vill inte gå med i någons. Men jag vill också klargöra, att jag endast har dessa offentliga sociala medier för mitt SSO konto:
  • Alicia Starnight/Alicia Star Stable på facebook.
  • @aliciastarnight på instagram.
  • Och jag har BARA kontot Alicia Starnight på Star Stable.
Så alla andra sociala medier eller mailkonton är helt FAKE och är inte jag.
 
 


Åh, det där måste vara sjukt irriterande och jobbigt. Att folk bara inte kan låta en vara. .-. Jag förstår dig precis med det där om stressen, det är också därför jag är klubblös. Men jag saknar att ha någon att prata med i chatten, att ha någon att umgås med. Kram!
PS. Du är grym på det du gör!

2015-01-18 // 12:30:23

vilka hästar rider du mest och vilka har du i stallet?

Svar: Har Embla, Tobbe, Storm, Aslan och Salphira i stallet
Alicia Starnight

2015-01-18 // 15:13:47

har du några tips på utrustning till cowboy kläderna man får när man blir LT? hittar typ INGET som passar :)

Svar: Nej, tyvärr
Alicia Starnight

2015-01-18 // 15:15:06

Lame Town låter som en helmysig ridklubb. Någon som jag gärna skulle vilja vara medlem i någon gång framöver när jag helt har tröttnat på det typiska klubblivet. :)

Svar: Jaa, du är jättevälkommen :)
Alicia Starnight

2015-01-20 // 01:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback