Klänning i vårens färger

 
Alla som är Lifetime Star Riders kan nu få tag på denna exklusiva klänning, genom att lösa in koden POLKADOT i värdekodsfältet. Om du missar, är det bara att köpa den i lifetimebutiken i Moorland. Fram till imorgon pågår även ett erbjudande för oss lifetimes, 3000 Star Coins för endast 200kr.
 
Själv använder jag aldrig klänningar, jag är den som går mer i fina träningsoutfits, så jag hade hellre fått något mer sportigt eller någon fin piké. Alla vet att jag älskar pikéer, (eller okej nej, jag sa det för första gången nyss).


Lovia

Hur köper man 3000 sr?

Svar: På hemsidan
Alicia Starnight

2015-01-27 // 11:01:39
Lovisa

Oj, råkade skriva Lovia... Menade Lovisa XD

2015-01-28 // 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback