Uppdrag och kläder (Spoilers)

De verkade satsa mycket på uppdrag och kläder denna Alla hjärtans dag, ganska mycket på högtiden i huvudtaget och det är ju alltid mysigt. Kläderna var jättegulliga, så ni får lite bilder på de nedanför.
 
 
 
 
 
Aaw, hur söt var inte denna?
 
 
 
 
Vi fick även en likadan manrosett! :D
 

Uppdragen däremot, de var millånga och var uppbyggda på att man skulle samla material till bakelser, samt tyg, väldigt många gånger... Det blev riktigt tråkigt i längden, för man fick lov att göra allting om och om igen så det tog ungefär två timmar för mig. Så jag dissar verkligen hur de byggde upp det.
 
I uppdraget med Catherine samlade man ingredienser till hennes alla hjärtans dag bakelse, hon ville få den riktiga känslan så att man tänkte på alla hjärtans dag. Hon fick höra allt från "vanlig kaka" till "sommarbakelse" innan hon lyckades. Så det gällde att samla bär, ägg, kakao för att göra den ultimata bakelsen för Alla hjärtans dag som skulle säljas på Caféet. Dekorationer och menyer för denna speciella dag skulle också upp.
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen var det dags att hjälpa Donald, skräddaren. Det började med att han tappat bort alla sina beställningar till Alla hjärtans dag kläder, hjärtan med mera. Så jag fick leta efter de, och sedan fråga alla vad de beställt. Färg behövde han till allt tyg, så det fick jag samla genom maskrosor, valentindruvor och så självklart ull.
 
 
 
TITTA, vad jag fick som belöning nästa dag! En liten rosa nallebjörn som man kunde ha i sadelväskan.
 


Hej! Ville bara säga att i Jarlaheim vid byggarbetaren Donald (brevid djuraffären) Har det kommit en ny NPC! :DD

//Daisy

Svar: Det är till alla hjärtans dag uppdragen :)
Alicia Starnight

2015-02-13 // 11:17:05

fick inte alla dom där kläderna?? :o
kunde inte köpa eller ijallafall jag såg dom inte allså sadeln ocg t shirten :o

2015-02-13 // 13:00:11
Anonym

Alicia, du glömde att ta med att man kan skriva /brb nu ;) Rätt så kul, men man kan inte hitta det bland dom andra, man måste typ skriva det ;/

2015-02-13 // 13:11:24

Efter att man har gjort klart alla uppdragen, dvs. hjälpt Donald och Chatrine med alla hjärtans dag.
Kan man fortsätta att samla in ull, färg, ägg, mjölk, m.m.?

Svar: Nope
Alicia Starnight

2015-02-13 // 14:20:42
Abbie

Vart finns sadeln, tränset och det? :o

Svar: Från uppdrag
Alicia Starnight

2015-02-13 // 17:05:03

Vilka uppdrag? Jag har inte fått sadeln och tränset O.o

Svar: Gör bara alla uppdrag
Alicia Starnight

2015-02-13 // 19:54:14

Och andra dagen gick det inte att klippa fåren för man fick ingen klippmaskin av Landon... ;_;

Svar: Skit i det uppdraget bara, man klarar sig utan :)
Alicia Starnight

2015-02-13 // 21:25:23
Auriel

Fick man inga benlindor, dvs. dem som finns på sso-hemsida?

Svar: Inte vad jag vet
Alicia Starnight

2015-02-13 // 22:45:21

Men... va? Blå blombuskar i Gröndal? Va? Är det ett gult uppdrag?
Vart fick du sadel och träns ifrån? :O Är det rykten? Du måste ligga någon dag före mig. x)

Svar: Man kan bli klar med Skördebygdens uppdrag på 1 dag, och det andra nästa dag :)
Alicia Starnight

2015-02-13 // 23:12:36

Åh. Jag vill ha manrosetten. <3

2015-02-13 // 23:15:18

Hej igen! Jo fick man inga benlindor? :)

Svar: Inte vad jag vet :/
Alicia Starnight

2015-02-14 // 15:59:26
Anonym

Jag har inte tshirten och tröjan ovanför den i shopen? :o

Svar: Du får de i uppdragen, så gör de
Alicia Starnight

2015-02-14 // 16:38:55

Hur får man den rosa teddybjörnen? c:

Svar: Gör alla uppdrag..
Alicia Starnight

2015-02-16 // 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback