Fler hästar

På Vingården och i Valedale dök det upp lite nya hästar denna vecka. I Valedale dök det upp en Selle Francais, för 790 Star Coins. Och på Vingården dök det upp en Morganhäst för endast 590 Star Coins och en Morab för 690 Star Coins. Billiga, och väldigt fina allihopa. Eftersom huvudet är det fulaste på alla hästarna, så är det en rätt taskig vinkel när man klickar på de, så jag väljer att visa en bild från sidan också. 
 
Fuxen får 7/10 poäng.
Jag hade nog gillat den mer om den hade haft lite fler mörka ställen i pälsen, lite mer detaljer. Just nu tycker jag den ser ganska plastig ut. Mörkare ställen runt ögonen. och kanske mule hade också varit finare.
 
 
Förlååååt för chatten på den här bilden, glömde stänga ner den och märkte det inte förrän jag laddade upp bilden.
Borken får 8/10 poäng.
Hade den haft mörkare runt ögonen och mule, samt fler mörka detaljer på kroppen och högre strumpor där bak hade den varit helt perfekt.
 
 
Skimmeln får 8/10 poäng.
Den hade varit så mycket finare med mörkare ställen runt ögon och mule, den ser så blek ut, och påklistrad i ansiktet. Pälsen är i övrigt bland det finaste jag sett.
 
 
 


Anonym

Pälsen på skimmel var då die for så köpte de . Dock kan man önska mörnare ansikte och kanske mörkgrå mule?

Svar: Japp tycker jag med
Alicia Starnight

2015-02-13 // 23:57:49

Älskar Morganhästen!

2015-02-14 // 08:03:20

Skulle du kunna göra ett inlägg då du visar hur du gör dina otroliga headers?

2015-02-14 // 10:26:09

Jag gillar den andra hästen du visade

2015-02-18 // 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback