Nya Morganhästar och ny utrustning

Det är ännu en gång onsdag, vilket betyder uppdatering! :D Idag kom det tre nya, jättevackra Morganhästar som går att hitta i Firgrove för 790 Star Coins. Det kom även ett nytt turkost strandset som matchar det man kunde köpa på isflaket förra veckan.
 
Den jag trodde jag skulle gilla mest är denna silversvarta. Den har fantastisk färg, och tecknen passar verkligen och är jättefina... Men, manen tycker jag på något vis inte passar helt perfekt. Den är mycket finare i knoppar, men det är en manstil jag inte gillar att ha på mina hästar i huvudtaget. 4/5
 
Maaaaagisk färg säger jag bara! Ser ut som rena rama sagohästen, jättefin vit färg som jag verkligen gillar. Men ett minus är det gråa på benen och i manen, jag hade gärna haft den lite vitare. Tror det hade sett mycket bättre ut, men annars hur fin som helst. 4,5/5
 
 Tycker denna häst är väldigt lik Friesern tyvärr, lockig i manen och en färgton lik den första friesern jag hade och sedan sålde. Den är lite för glansig för min smak tyvärr, men jag tycker inte denna sorts svarta häst passar mig i överhuvud taget. I sig är den annars väldigt fin! 3/5

Just ja, lite utrustning kom det också! Den är turkos och grå och finns att köpa i gallerian. Det är ett set som är menat att man ska ha till de turkosa kläder som kom till isflaket förra veckan. Tröjan kan ni se nedanför! Det kom säkert andra saker också, men jag har ingen koll alls. ;)
 
 
 
Tränset tycker jag ser lite plastigt och texturlöst ut, grått av den färgtonen ger lätt den uppfattningen tyvärr.
 
Detta är nog den finaste sadeln som kommit på veckor (och då är det ganska illa), men fortfarande så tycker jag den ser smetig ut och som jag sa, den gråa färgen ser lätt ihopkladdad ut. 
 
Ååh, vilket vackert schabrak! Älskar mönstret och färgen verkligen!
 
Lika så med dessa, jättefina benlindor!
 


Jag köpte den första med vita tecken :)

2015-08-26 // 22:44:15

Hej Alicia! Min nya Morgan häst peccknight är en liten ängel men han har inget smeknamn. Eftersom du gav min Morgan häst Jeweldancer det coolaste smeknamnet i värden så kan du kanske ge ett till Peccknight?❤️Tacksam för svar.
Info om honom.
Older:12
Ras:Morgan häst
Shön: kille
Hoppas detta hjälpte ha en bra dag

Svar: Pecc? Säker på att han heter så
Alicia Starnight

2015-08-27 // 16:03:49

Jävlar vad jag stava fel hahaha😅❤️

2015-08-27 // 16:04:43
Ellie

Jag tycker att de nya Morganerna liknar araberna. Bara jag som tycker så? :)

Svar: Ja lite
Alicia Starnight

2015-08-27 // 17:11:11

Jag är så glad,för jag har hittat min första stjärna!(den under vale dale bron)är usel på att hitta stjärnor hehe...

2015-08-27 // 19:12:48
Anonym

Hej alicia. Nu är det så att en kompis har fått reda på att jag har en aktiv star Stable blogg och hon tycker det är sjukt pinsamt och fjantigt. Själv är jag 14 år och har aldrig velat gå ut med att jag har en blogg för mina kompisar. Vad ska jag göra? Det känns jättehemskt att ha blivit "påkommen".

Svar: Ingen aning, mina närmaste vet och de bryr sig inte alls, de tycker snarare tvärtom
Alicia Starnight

2015-08-28 // 07:34:17

Håller med om att den vita Morganhästen är jättefin!
Har tänkt att köpa den, men vill spara Star Coints, haha så väntar nog ett tag till ^^

2015-08-28 // 13:23:37

Peace stava fel

2015-08-28 // 14:36:34

Shit vad mycket star coins du har. Även om du har köpt 3000 sc så är du väldigt duktig på,att spara sc

Svar: De gav mig 1k nyss också haha ;)
Alicia Starnight

2015-08-28 // 17:10:02

hej finns den lockiga manen i alla morgan eller bara den svarta?

Svar: Bara den svarta!
Alicia Starnight

2015-08-28 // 18:20:36
Anonym

Nej, den finns i allas, bara att det är mer strukturer i den svarta ;)

Svar: Det tycker inte jag, texturen på de andra är inte gjord för att den ska se lockig ut
Alicia Starnight

2015-08-29 // 01:26:54

OMG! Såg dig i fgc kl 21:00 idag!!! ÄLSKAR DIN BLOGGA SÅ MYCKET!!! Började gråta när du chattade med mig! Asså gud älskar diG så sjukt mycket, Obeskrivligt mycket!
<333333333333333333

Svar: Aw vad söt du är, tack <3
Alicia Starnight

2015-08-29 // 21:08:05

jag vet inte vem jag gillar mest...

2015-08-30 // 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback