Lionking 2.0

Något jag aldrig berättat för er läsare är att jag nästan alltid varit missnöjd med ett av mina val av Fjordhäst. Jag valde den ljusa brunblacken i första lasset Fjordhästar, men har alltid gillat brunblacken mer då den ser mer traditionell ut. Fjording är en fin hästras som jag fortfarande tycker om, så jag valde byta ut min ljusa brunblack mot den mörkare nu när jag ändå har råd. Och jag kan berätta att jag är såå himla nöjd! :D Jag behöll både namn och personlighet till denna Fjordhäst, så detta är alltså nya Aslan. Samma häst, men med nytt utséende. 
 
 


Gud vad roligt! Har skit tråkigt, tips på vad jag ska göra? :)

2015-08-31 // 15:10:32

Hej SnuskHannah!
Många har skar finna saker till dig men nu är det min tur. Älskar din blogg och helt ärligt önskar jag att jag var i dina skor. Du är rolig, Söt, fin sång röst och är klart den coolaste tjäjen i värden <3 Om du någon sin blir arg eller orolig på dig själv så va inte det du är underbar och jag önska att jag va din vän. Du jag ställer upp om någon är taskig mot dig. Tack för alla finna ord och smeknamn och att du har svarat på mina kometer<3

Tack för att du finns <3


/EstherSnowLee

Svar: Åh tack så jättemycket söta du! <3
Alicia Starnight

2015-08-31 // 16:55:54

Hästen har varit på sol semester kan man säga haha.

Svar: Ja ;)
Alicia Starnight

2015-08-31 // 17:38:50

Såg du mig när du levlade med Lucy Westlake på er lilla levlingrunda? Jag var hon med araben hihi.

Svar: haha aa
Alicia Starnight

2015-08-31 // 19:03:36
Erica

Jättefin häst! :)

Svar: Visst är han :D
Alicia Starnight

2015-08-31 // 19:54:45

Det var min första fjording det där :D

Svar: Lyllos dig ;)
Alicia Starnight

2015-09-01 // 07:25:40

En så fin bild! Jag önskade mig, att det finns en dimfri tid i dinodalen. =) Och vad kul, att du är så nöjd med fjordhästarna. Jag tycker också väldigt om dem och bestämde mig att köpa alla till sin tid. Men då måste jag säga nu, att precis den här ska komma till sist XD Ha en fin höst! ;)

2015-09-01 // 17:29:43

Åh, jag älskar verkligen fjordingarna! Tycker det är så fina.
Lionking påminner mig alltid om en gammal blogg jag läste en gång, då hon döpte sin ponny till Lionking.. HAHA.
Tyvärr skulle jag aldrig kunna spara till en fjording själv, haha... Men kanske kommer jag äga en i framtiden, man vet aldrig :'D

Svar: Ahahaha gulligt :D Haha nja du köper ju bara hår för pengarna så blir nog svårt för dig
Alicia Starnight

2015-09-01 // 18:45:00

Bra val!!

2016-01-21 // 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback