Isflaket och sälarna

I veckans uppdatering var en gammal händelse tillbaka, vi fick lite nya kläder och det har gjorts lite småfixar (som ni får höra om imorgon). Och den gamla händelsen är isberget där man kan adoptera sälar att ha i sadelväskan! Det kom tre nya sälar, och förutom det lite exklusiva, gröna kläder. Isflaket där man kan hitta de söta sälarna har idag flytit in vid Fiskebyn.
 
 
De nya sälarna, ganska så söta tycker jag! Men min favorit är fortfarande den vita med gråa fläckar, såå söt! 
 
 Isflaket där man kan hitta sälarna!
 
En gammal bild på mig och min favoritsäl Selma, som jag köpte sist isflaket flöt mot Jorvik. Dessvärre använder jag inte husdjur så mycket.
 
Grön stallhjälm
99 Star Coins/7850 Jorvik Shillings
 
Gröna stallhandskar
99 Star Coins/7850 Jorvik Shillings
 
Grön stall-t-shirt
99 Star Coins/7850 Jorvik Shillings
 
Svarta tygstövlar
95 Star Coins/7975 Jorvik Shillings
 
Grön gos-t-shirt
99 Star Coins/9850 Jorvik Shillings
 
Vita gosbyxor
85 Star Coins/7550 Jorvik Shillings
 
 
Det kom också lite nya kläder till gallerian, men då det inte finns någon flik för nya kläder så har jag lite svårt att urskilja på nytt och gammalt. Jag hittade inget jag är intresserad av dock, men nedanför ser ni två exempel på de nya kläderna! Ganska fina exempel tycker jag, att hitta matchande kläder till är den svåra biten.
 
 
 
Min åsikt:
Uppdateringen var helt okej, en helt vanlig "fyll-ut-uppdatering" tyvärr men så är det ju nu när några av spelskaparna har semester o.s.v. Kläderna var ganska fina, men inte riktigt min stil. Och att ta tillbaka en gammal uppdatering (syftar nu på sälarna) verkar vara ganska idélöst. Husdjuren är inte särskilt populära bland spelare, och bara som små dekorationer då de inte fyller någon annan funktion. Men roligt för de som missade att köpa någon säl sist flaket var här! Men nästa vecka har det gått fyra veckor sen senaste hästuppdateringen iallafall, så jag väntar mig ett par jättefina Morganer. Vill väldigt gärna ha en till, så några fina färger hade varit jätteroligt! Svarta och olika sorters skimlar och skäck hade varit fint! :D
 


Anonym

är quarter och morgan lika snabba??

2015-08-19 // 21:52:24

Det kom 4 sälar...? Men den ena liknade en gammal väldigt mycket. Men den nya är mörkare och har en blå ton.

2015-08-20 // 06:56:17

Vart köper/får man den vita tröjan du har på dig? :)

Svar: Firgrove
Alicia Starnight

2015-08-20 // 11:37:58

man såg bilder på Instagram på dem nya hästarna :D

2015-08-20 // 17:37:47

Jag är inte starrider... Men måste man va det för att kunna komma in till dendär grottan ungeför vid May? Det är bara en sten med ett tecken på inne i grottan...

Svar: Va?
Alicia Starnight

2015-08-22 // 08:54:15

det va inget ^^ har du några fungerande värdekoder?

2015-09-04 // 17:06:03
Semlan

Åhh, jag heter Selma! :D

2015-09-05 // 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback