Fler namn och bättre grafik

Igår kom det också lite småfixar till spelet, något jag märkte direkt jag kom in och skulle dölja gränssnittet var att jag råkade klicka på en ny flik. Den heter medverkande, och nämner alla som någonsin varit med och tillverkat spelet och allt dess innehåll. Alla är så duktiga så det är klart de förtjänar en lista som den här!
 
 
Det kom också lite nya klubbnamn, det har varit väldigt svårt att hitta fina på senaste tiden, bokstavligen alla är upptagna! Men nu har det kommit nya, så nu blir det förmodligen lite lättare! Nu kan man även välja grafikkvalité lite lättare, men saken är den att man hela tiden kunnat ändra det. För att få lite dåligare kvalité, så reloggar man bara med grafiken nere på det sämsta och för det bästa så reloggar man med grafiken på högsta. Så lätt har det alltid varit, men det verkar som att folk inte vetat om det. Så grafiken har egentligen inte fått någon uppdatering, de har bara gått ut med hur man väljer grafikens kvalité lättare.


Clara

På min stationära PC kunde jag välja upplösning också, men inte på min MacBook. Men det kanske man kunde förut också? Har nog aldrig varit inne där förut.

2015-08-20 // 15:00:38

För vissa blev grafiken bättre men inte för mig och många andra. Folk säger att det beror på hur bra ens dator är men min är jättebra och för mig hände inget. (Fast inte vet jag, jag kanske redan hade absolut bästa kvalite)

Svar: Ja det hade du, det finns bra eller dåligt och då hade du bra
Alicia Starnight

2015-08-20 // 15:20:02

Grafiken fick faktiskt en uppdatering, mulen på den svartvita painten (Quarterhäst häst formen) blev grå istället för rosa

Svar: Men ingen kvalité har förändrats
Alicia Starnight

2015-08-20 // 16:02:21

åh tack för att du skrev detta:)jag råkade trycka på medverkade igår och tängte vad är det här?

2015-08-20 // 17:04:38

Hej! Först och främst, tack för en jättebra blogg! Och sen är det en sak jag har tänkt på: Det finns ju en djuraffär i Fort Pinta och en i Jarlaheim, finns det fler djuraffärer på Jorvik?

Svar: Tack själv för att du läser! :D och nej det finns det inte
Alicia Starnight

2015-08-20 // 21:55:02

Kan inte du göra ett inlägg med alla hästar du har just nu??
Älskar din blogg...

Svar: Jag har gjort det, finns länk i menyn. Och tack :D
Alicia Starnight

2015-08-21 // 09:11:05

!!!Snälla behöver akut hjälp!!!
Game of thrones har försvunnit från dreamfilm och jag kan inte se den på sweflix och jag har inte netflix eller viaplay och jag är på säsong 2, vart kan jag se den???????? :((((((((((

Svar: De finns lite överallt, bara att googla. Men om du tycker text är viktigt är du körd :P
Alicia Starnight

2015-08-21 // 20:42:39

De sa att de hade förbättrat grafiken på hästarna, skulle vara trevligt med ett inlägg där du jämför grafiken i olika steg.
Jag ser ingen skillnad på hästen, men det kanske bara är jag som är blind hahah

Svar: Har märkt skillnad på skuggorna också, och ja vissa hästar faktiskt
Alicia Starnight

2015-08-23 // 09:26:16

Hej! jag undrade bara lite snabbt vad relogga är? Är det när man loggar ut och loggar in direkt efter?

Svar: Ja
Alicia Starnight

2015-08-23 // 14:54:39

Jag letade efter ett klubb namn ett tag 😍 och jag hittade inget 😫 men nu blir det nog lättare ❤️❤️❤️

2015-08-26 // 07:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback