Den förändrade grafiken

 I onsdags förändrade Star Stable grafiken till det bättre på hästar och deras utrustning. Och jag kan börja med att säga att jag är en av de som inte märkte någon skillnad. Det dom in princip gjorde var att gå ut med info om något man har kunnat göra hela tiden! Om man reloggade med lägsta grafik, fick man så kallat "grafikfel" som försvann om man reloggade med högsta grafik på. När de fixade denna försämrade grafiken, fick de med sämst datorer detta men kunde enkelt fixa det, om de bara visste hur. 
 
En av de få skillnaderna jag märkt är en av de nya Painthästarnas mule. Den har fått en förändring, och är numera grå istället för rosa. Annars har jag faktiskt inte märkt någonting, de smetiga sadlarna är lika taskigt gjorda som förut men jag har klart och tydligt fått förbättrad grafik, med tanke på vad som hände med Painthästen. 
 
 
Ni som alltid haft lika bra grafik, har ni märkt andra tydliga förändringar?


Anonym

Jag har haft jättebra grafik hela tiden, tills nu, utrustningen på hästen ser förskräcklig ut när man går nära, filtar som varit skarpa tidigare är nu suddiga. På håll ser det okej ut, men är man i en butik eller hemstallet så är det väldigt fult 😕

Svar: Jaha? Låter som att du har lägsta grafik på. Höj grafiken och relogga få se!
Alicia Starnight

2015-08-24 // 22:31:20

Hmm inlägget blev anonymt 😁

2015-08-24 // 22:32:23

Jag har, precis som du, inte märkt nån större skillnad. Det enda jag har märkt är att, som du sa, den svart/vita painthästen fått grå mule, men den största förändringen tycker jag ändå är tinker och nordsvenskarnas huvuden. Dem är mycket mer markerade, och enligt mig mycket finare c: Det syns mest på den vita tinkern.

Svar: Ah okej, får kika det! :) tack!
Alicia Starnight

2015-08-24 // 22:48:07
Lisa

Men neeej har de ändrat färgen?!!!!!!!!!! Den rosa mulen var ju så charmig åååh...

2015-08-24 // 23:07:21
Maria

Det enda jag märkte(utöver den där panithästen) var att vissa hästars textur blev lite mindre smetig. Nordsvenskarna/tinker, andalusierna och några ponnyer blev något skarpare, speciellt på huvudena.

2015-08-25 // 11:23:39

Rally Starstable rally? Den som va så söt med den rosa mulen ;( men Alicia....... Vilken bra sång röst du har haha kollade på kims och Emlans blogg haha😂

Svar: Rally? Och haha nej, det var jätte oseriöst och jag hade precis vaknat ;D
Alicia Starnight

2015-08-25 // 14:47:40

Relly

2015-08-25 // 16:55:56

Neej, jag hade tänkt att köpa den där hästen men med gå mule är den ju jätteful ;_;

Svar: Aaw
Alicia Starnight

2015-08-25 // 17:33:00

Hej!

Jag HATAR att dom har ändrat hästens mule och tycker det är skit fult. vet ni om man kan få tillbaka det på nått vis? kanske stog i inlägget men fattade inget xD

Svar: Nej, det går inte :(
Alicia Starnight

2015-08-25 // 17:36:09
Ano

Asså vaaa? Skriv så man fattar asså. -.- HAHA du vill verka smart -.-

Svar: Eh? Vad är ditt problem? Och nej, men om du inte fattar så är jag obviously smartare än dig
Alicia Starnight

2015-08-25 // 19:42:24

Min dator hade verkligen sämst grafik förut även om jag hade på högsta (Och jag hade INTE grafikfel). Nu så ser den MYCKET bättre ut så det jag tror är att de helt enkelt har förbättrat dem för oss och har liksom grumlat ned dem för er innan man fixade det så att det blir skillnad för er också!

Svar: När man loggade in första gången hade alla Grafikfel ja
Alicia Starnight

2015-08-25 // 20:40:18

Jag läste i Starstable gruppen på Facebook att det med mulen är en bugg och att de jobbar på att fixa det. Så den rosa mulen kommer förhoppningsvis komma tillbaka :)

Svar: Jaha, ja men dåså :D då slipper folk sura
Alicia Starnight

2015-08-26 // 13:10:17

OMG EMELIE SILVERHAVEN DUNÄR JU ÄR ÄR...
BÄST!!!!!!!!😱😱😱😱😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻

2015-08-26 // 15:24:09

Har faktist inte märkt något, men jag har alltid haft högsta grafik på, dock så blev jag lite ledsen att mulen förändrades på painthästen. Tyckte den passade så bra i rosa mule och det var nästan lite därför jag köpte den... Jag tycker faktist att SSO inte ska ändra hästarna på det sättet, för att alla tycker om hästarna på olika sätt: Vissa gillar ögonen, vissa gillar bläsen, vissa gillar mulen... Så det gillade jag inte.

//Zsuzsanna Shadownight

2015-08-26 // 15:39:31

Hej! Jag och min kompis har skapat en sso blogg för vår klubb. Men vi kan inte på en healer ( elr vad det hette XD ) vet du hur man gör? XD

2015-08-26 // 19:24:58

Jag har tyvärr inte kunnat kolla eftersom jag inte har kunnat logga in, jag har uppdaterat min dator till Windows10 och efter de har jag inte kunnat logga in, och jag vet inte om de är uppdateringen som gjort de eller om det är något annat som är fel,

Du får gärna svara om du har någon aning om vad som kunnat hända,

Tack

Svar: Ingen aning :/
Alicia Starnight

2015-08-26 // 19:25:42

PS: tycker den är sötare med grå mule☺️

2015-08-26 // 19:27:21

Alicia Dragonheart: bara s¨du vet, det r väldigt mycket buggar med Windows 10 just nu, därför gjorde inte jag det... menmen, jag tror att det är så att StarStable inte stödjer Windows 10 än, vet dock inte

Svar: Jag har själv windows 10, så jo visst gör SSO det.
Alicia Starnight

2015-08-26 // 20:54:48

Har serisöt inte märkt något nytt emd Grsfiken cx

2015-09-06 // 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback