Veckans uppdatering

Igår hade jag inte så stor lust att blogga, så jag skriver lite om gårdagens uppdatering idag istället. Inget märkvärdigt hände direkt, det kom ett kort uppdrag samt något klädesplagg i gallerian. De visade också den nya loggan, men den ska vi prata om i ett annat inlägg. Väldigt liten uppdatering, men vi får se det på det viset att det nyss kommit stora grejer, och att det är påväg större saker i framtiden. :D
 
MIni-uppdraget var hos Ed Field, som bestämt sig för att sätta ihop en egen kokbok. Olyckligt nog blåste alla hans recept iväg, så jag hjälpte honom att samla ihop de. Som belöning fick jag ett par bruna sneakers, men tyvärr inget jag kommer använda framtiden.
 
 
 
 
Jag hittade kanske ett nytt plagg i gallerian som jag inte sett innan. De la säkert till något mer, men jag är inte där särskilt ofta och är rätt så kräsen när det gäller kläder så det var nog några plagg jag missade. Inget jag kände att jag ville ha, men den nedan var ganska cool. Påminde mig om ödesryttarna på något vis. Vill verkligen ha tröjor med mönster inspirerat från de, samt hemliga stenringen.
 
 
 


Det är kul att SSO utveklas! Längtar så tills den där delen av Skördebygden öppnar! Men jag får nog vänta lite till! xD ♥

2015-04-30 // 20:19:55
Anonym

Hejhej!
tror du att södra skördebygden kommer att öppna i sommar, eller vet du?

Svar: Något område öppnar 2015, vilket vet man inte
Alicia Starnight

2015-04-30 // 20:26:21

den tröjan passar till det blåa schabraket med ett föl på

2015-05-01 // 06:22:30

Skördebygden är nästa område ;) Gjorde en bugg och fick reda på det.

Svar: Man kan inte göra en bugg och få reda på att det är nästa? Du kan gå in där och titta, något har förändrats, fine. Men allt de gör lägger de inte ut, utan gömmer på andra servers.
Alicia Starnight

2015-05-01 // 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback