Utseéndefunktionen

Igår kom en behövlig funktion till Star Stable, nämligen att kunna ändra utséende. När man gör det så återställs hela utseéndet från början, och man kan välja om hur man ska se ut. Första gången är det gratis, men sedan blir det dyrt, 329 Star Coins. När man gjort detta måste man köpa tillbaka det hår och smink man hade, om man inte hade något av de första sminken och håren.
 
 
Man kan välja ny ansiktsform, och där ingår även hudfärg. Jag hade gärna haft lite mörkare hudfärg än jag redan har, men jag gillar inte någon av ansiktena som hör till de. Hade varit roligare om man kunde välja hudfärg för sig, men det kanske är för svårt eller kommer i framtiden. Sen kan man som vanligt välja en ny frisyr och hårfärg, det finns en del hår som inte går att välja i efterhand, så det var väldigt bra om man gillar de. Och något folk väntat på mycket också är att man kan byta ögonfärg, det är det enda jag varit lite missnöjd över på min karaktär. Så det blev inte så mycket nytt för mig, men lite ändrade jag...
 
 
Jag har alltid velat ha brun färg på ögonen, så nu är jag jättenöjd. Jag trodde att jag inte skulle vänja mig vid att ha annan ögonfärg, mina gröna ögon har alltid varit nästan som en symbol eller ett tecken. Men det gjorde jag faktiskt, och nu är jag helnöjd med min karaktär. Jag har min drömfärg på ögonen, frisyr, hårfärg och så smink. Jätteglad över denna funktion!
 


Anonym

Fin du blev <3 Älskar din blogg den bästa bloggen som finns <33

Svar: Oj, tack så mycket söta du! :D <3
Alicia Starnight

2015-04-16 // 14:56:12
Anonym

Måste man köpa tillbaka smink och hår när man vill byta ögonfärg?!

Svar: Ja tyvärr
Alicia Starnight

2015-04-16 // 15:27:27

Kan it logga in :( det står: misslyckades ansluta till servern...

2015-04-16 // 15:44:33
Anonym

Kan du lägga upp vilken ansiktsform du har? Hittar den inte :(

Svar: Den 3e tror jag
Alicia Starnight

2015-04-16 // 17:04:40
Alli.D

Jag vill ändra ögon färj och de har jag gort men det jag inte tyckte om va att man va tvungen att köpa tbx de gamla -.- om jg ska va ärlig så var de lite dåligt är lite missnöjd med de men annars var de en rolig grej ;)

Svar: Ja, det var lite jobbigt, man borde kunnat byta "från" sitt gamla utseende
Alicia Starnight

2015-04-16 // 21:18:09

Vart kan man ändra utseende? Jag hittar de
t inet...

Svar: Anslagstavlan i hemstallet
Alicia Starnight

2015-04-18 // 20:47:24

Holler med, den var jätte bra. 👍

2015-04-28 // 18:33:49
Elin

Jag har sätt att många vill ha gröna ögon men när jag väl letar efter ettå fint nytt utseende hittar jag inte de gröna ögonen och samma med det sminket jag vill ha .../Elin tacksam för svar

Svar: De finns där!
Alicia Starnight

2015-08-10 // 10:57:02

hej det ska ju komma ett nytt funktion. Det med leda hästen när ska det komma och skulle vara tacksam om vi fick svar. mvh// Ebba och Jana

Svar: I december någon gång :)
Alicia Starnight

2015-11-16 // 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback