Om Nightwalker

Nightwalker "Akira" är ett unghäst sto av rasen American Quarter Horse. Hon är en pigg liten flicka med mycket energi, som älskar att galoppera både långa och korta sträckor, i alla slags väder och terräng. Akira är en väldigt målmedveten häst, som alltid försöker prestrera sitt yttersta för sin ryttare. Men hon har mycket kvar att lära, hon kan fortfarande vara lite busig när hon blir uttråkad och lägger in en bockserie för att liva upp stämningen. Hon används som allroundhäst då hon är väldigt duktig i de flesta grenar, en smidig häst som hur lätt som helst flyger ett 120cm hinder eller rusar igenom en pole bending bana. Extra god potential har hon inom western och galopp, så det är det vi inriktar oss mest på just nu. Hon är en riktigt gosig häst, som alltid gör allt för att man ska komma och kela med henne.
 
Akira föddes en varm vårnatt 2009, på de Glömda hedarna. Det lilla svarta fölet med en ringstjärn i pannan, hade just sett solens ljus för första gången och hon spetsade nyfiket öronen när hon fick syn på sin flock. Den stora, Quarterflocken gick lös på fälten året runt och togs omhand av Jorvikstallets invånare. När Akira fyllt två tog Herman och stallflickorna hem några två-åringar för inridning. De välutbildade hästarna väl, innan de sålde de vidare, och när jag såg Akira för första gången var hon ett självklart val bland de andra fina Quarterhästarna.
 
 


Du vet väll att det bryter mot Star Stable's regler att använda vildhäst buggen? Det bryter mot reglerna att mixa med filerna något och jag råder dig därmed att lägga av med denna bugg.
Btw, tycker verkligen bilderna blev väldigt fina iallafall!

Svar: De har sagt att man får göra det på egen risk, eftersom man bara förstör för sig själv. Det är liksom ingen bugg egentligen, det går att göra i alla spel och man ändrar endast grafiken för sig själv. Om Star Stable teamet brytt sig, hade de sagt åt mig för länge sen, eftersom jag vet att vissa av de läser min blogg. De hade också skrivit på nyheter eller liknande, eftersom många gör detta och det vet de. Så själv kommer jag fortsätta tills de tydligare går ut med att man inte får, använder den trots allt endast när jag ska fota nya hästar.
Alicia Starnight

2015-04-12 // 02:44:41

Åhhhh... Vilka fina bilder! Och va bra du e på att fixa med hästens historia <3 O älskar dig o din blogg <3

Svar: Åh tack, värmer <3
Alicia Starnight

2015-04-12 // 09:34:23

Tror säkert att det är ok att göra bilderna! Du är bäst! Kan vi bli vänner på server 2? Om du har en gubbe där!? <3

Svar: Har inget konto på server 1
Alicia Starnight

2015-04-12 // 22:07:40

Menar du på server 2? Du är väl på server 1?

Svar: Ja, jag har inget konto på server 2
Alicia Starnight

2015-04-12 // 22:39:56

Du har världens bästa blogg

Svar: Taack söta du! <33
Alicia Starnight

2015-04-14 // 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback