Första mötet

Som många kanske vet, har jag valt att ta steget in i klubblivet igen. Denna gång som ledare av Glorious Arrows, tillsammans med Kim aka Brigitta Underhand. Vi har fått in en hel del supermysiga medlemmar, och jag tror jag kommer trivas väldigt bra. På tok för mycket krav på aktiviteter är något jag verkligen inte tycker om, eftersom jag tappat intresse för events. Nu kan jag gå på events när jag vill, leda events, och samtidigt ha några att prata med hela tiden. Att vara med och forma en klubb utan att ha några krav jag inte är intresserad av, är verkligen min grej.
 
Vi hade första mötet för mer än en vecka sedan och det var roligt att samla de som hittills hittat till vår klubb. Nu har vi blivit ännu fler sen dess och jag är riktigt taggad på hur detta kommer bli i framtiden. :D
 
 
Glorious Arrows hemsida!


Alli.D

Mysigt!👌🏻
Ska bli kul när/om jag kommer med :) skönt och ha hittat en klubb man verkligen trivs i :)

2015-04-28 // 16:44:19

Nej usch och fy för eventkrav. Blir bara stressad. Är väl därför jag är i en egen klubb istället xD

2015-04-28 // 18:30:14

Va sitter du på vänstra sidan? D:

Svar: haha va
Alicia Starnight

2015-04-28 // 20:43:03

vad kul. jag har skickat in en ansökan om att få gå med och ingen har svarat på det än men jag vill gärna bli med i en klubb som man får gå på event med lite när som helst och när man vill. skulle vara jätteroligt om jag kom med

2015-04-29 // 13:37:37

Vart köpte du din sminkning på sso?

Svar: Jarlaheim
Alicia Starnight

2015-04-29 // 20:12:53

Hur ansöker man? Måste man lämna sin klubb då?

Svar: Hemsidan
Alicia Starnight

2015-04-29 // 20:14:22

Hej bra och fin blogg

Svar: Tack :)
Alicia Starnight

2015-05-23 // 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback