Blå outfit

För några veckor sedan drog jag till Jorviks galleria, för att faktiskt shoppa lite. Jag har blivit sån att jag måste hitta en outfit som jag kan göra av kläder innan jag köper de, även om de är snygga. Har sparat en hel del pengar på det, om man säger så hehe. Jag köpte iallafall en supersnygg sadel som kommer passa bra i vinter och i kalla Dinodalen, och ett fint blått schabrak som jag senare hittade en fin tröja till.
 
Ridhjälm: Jarlaheim  Tröja: Silvergladebyn  Handskar: Fiskebyn
Ridbyxor: Fiskebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: JC galleria  Sadel: JC galleria 
Schabrak: JC galleria  Benlindor: Fiskebyn
 
Denna outfit är både snygg och snabb. Om du ändrar några saker i outfiten går den också att tävla i.
 
Svarta jeans från Silvergladebyn, de enda byxorna som går att tävla i faktiskt...
 
 Hjälm från Fiskebyn.
 
 Stövlar från Silvergladebyn.
 
 


Va fint! O vad duktig du e på att göra autfits <3

Svar: åh tack :D
Alicia Starnight

2015-04-12 // 15:20:44

Har också en sån jacka fast rosa :D älskar verkligen din blogg världens bästa blogg forever <3

Svar: ååh tack söta du! <3
Alicia Starnight

2015-04-12 // 17:21:21

Vilket program redigerar du med?

Svar: Gimp :)
Alicia Starnight

2015-04-12 // 20:01:43

Har du sett att Starstable har gjort så att man har korta tyglar när man galopperar!? Det kanske inte är något nytt, men märkte det först nu. xD
Älskar din blogg, förresten, du är otrolig! <3

Svar: Så har det alltid varit :) och tack så mycket <333
Alicia Starnight

2015-04-12 // 22:09:36
Mandy

Superfin outfit! Men vill bara säga att man Kan ju rida i "inte max saker" såklart får man inte chans att vinna men ville bara uttrycka det även om jag förstår hur du menar :)

Svar: Ja såklart kan man det :)
Alicia Starnight

2015-04-12 // 22:38:57
Alli.D

Ja de var ett tag sen jag besökte din blogg men jag tycker faktist att du varit rätt aktiv, eller så är de jag som är oaktiv ;) nu ska jag va ärlig med din outfit :3 jag tyckte om den asså den va fin men du ksk kan skaffa en liten roset eller något som gör att den blir lite mer blå? Det var bara ett tips ;3
Hej så länge! x3

Svar: Ja det hade varit finare, men fanns ingen i samma nyans
Alicia Starnight

2015-04-13 // 12:39:14

Jättefin! En fråga bara, kom det schabraket i en uppdatering nyligen? Har aldrig sett det förut, haha!

Jättebra blogg <3

Svar: Hm, ja ganska tror jag. Någon vecka sen. Och tack så mycket! :D
Alicia Starnight

2015-04-15 // 23:04:28

ååh vad fin
skulle det göra något om jag gjorde samma outfit som dig

Svar: Åh tack :D Självklart inte skulle det göra något
Alicia Starnight

2015-04-17 // 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback