#StarStableSelfie

Just nu pågår en Selfietävling för svenskarna på Facebook. Den pågår till början av oktober och går ut på att skicka in en selfie från spelet med minst två personer. Det är en hel del fina priser på ingång, något jag tycker är konstigt eftersom bedömningsvalet inte är det bästa. Passa på att tävla med flera bidrag eftersom det inte står något om det. ;)
 
Klicka på bilden för att komma till tävlingen! 
 
 
Titta gärna på något av mina bidrag, och klicka LIKE om ni gillar det! :D
 
En av de två selfies jag skickat in :)
 
 


Tycker det är jävligt orättvist att du och många andra gör reklam på bloggen...

Svar: "Kom ihåg att dela med dig av dina bidrag för bästa möjliga resultat." Står det på Star Stables prisbild, och det är det jag gjort.
Alicia Starnight

2014-09-19 // 22:38:36
Sofie

Ladda man upp selfie bilden på sin egen logg eller ska man lägga in den någonstans? :)

2014-09-19 // 23:45:06
Sophia

Till argt fan:

Men vadå? Du kan väl också göra reklam om du vill? Man kan ju använda sociala medier, vilket antagligen uppmärksammas ungefär lika mycket ju! Blev bara lite irriterad av din kommentar. ( Sorry om jag lät lite arga, jag är inte det och förlåt Alicia för att jag skickar en kommentar som bara är till den här personen)

Svar: håller med, hela tävlingen verkar ju gå ut på att man ska sprida sin bild, med tanke på att det gäller att man får mest likes. "Kom ihåg att dela med dig av dina bidrag för bästa möjliga resultat."
Alicia Starnight

2014-09-20 // 08:56:35
Ida

Kan du ta en med mig? har inte facebook...
/Ida

2014-09-20 // 13:57:30

Kan ni gilla min? Snälla <3

2014-09-20 // 18:19:22

Jag har inte FB så min pappa lägger upp en selfie till mig :) Gilla den snälla :) Den finns i kommentarerna på Sso S inlägg på FB det står mitt namn på kommentaren också ;)

2014-09-20 // 18:21:54

Fin! Min kompis såg dig och Amanda där, och jag är så avundsjuk! Vi älskar båda din blogg och har startat en egen, på grund av att din är så bra! Tack så mycket för alla fina bilder, bar inlägg och allmänt fantastiska blogg! Du äger :)

Svar: åh vad gulligt, tack :D
Alicia Starnight

2014-09-23 // 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback