New in

I onsdags kom det en hel del höstsaker, var väldigt snyggt faktiskt, gillar allt, det är inte ofta. Men det jag köpte var ett vinrött schabrak med matchande benskydd, äntligen något som passar till den röda pikén. Här ska det göras en outfit senare, och vem vet, den kanske blir med på höstdesignen. ;) Jag köpte även ett par gula benskydd, de passar till en gammal höstoutfit jag gjort och när jag börjar använda den så kommer det bli fint med mer gult.
 
Jag passade även på att köpa de svarta Tretornstövlarna när jag ändå hade råd, trots det så är jag ännu inte fattig. Riktigt nöjd med mina fynd denna veckan, me gusta.
 
 
 
 
 


hej, vart har du laddat/skaffat din design? älskar den och skulle vilja en ungefär en likadan:)

2014-09-07 // 14:04:17

Vad sött på Tobbe med det vinröda <3

2014-09-07 // 14:18:16

Va fint! Älskar designen! Så höstig liksom!

2014-09-07 // 21:11:21

Heii Alicia! =)
Jag behöver hjälp, jag använder nu weebly.com jag hade innan blogg.se men tyckte inte om det för det var små bilder o så o använde weebly istället. Men nu har jag hittat sånn design som du typ asså mallen. Men det går ej o ändra nått....kolla in min det går ej o ändra header så den blir större det går ej ändra bakgrund o inte färg eller nått hur gör man snälla svara <3<3<3 ps det var skit länge sen jag hade blogg.se men kolla in så kanske du fattar =) /Annie <3

Svar: Förstår inte haha
Alicia Starnight

2014-09-07 // 21:17:47

ojj vad fin design du har, fett lik Renee bluebridge som också är fett fin och du klagar på att andra tar inspiration av dig xD

Svar: va

Edit: Googlade upp hennes blogg nyss och upptäckte att hon också satt i en lövhög. Hade ingen aning om att hennes såg ut så, eftersom jag inte är inne på hennes blogg, hade den inte ens i historiken i huvudtaget. Med andra ord tog jag ingen inspiration från henne ens, jag bara kom på idéen när jag red förbi GåD igår, och letade efter en plats till min header. :P Sedan fick jag hjälp med mycket av de andra som tittade på min join.me :P

Och jag har aldrig klagat på att någon tagit inspiration från mig, jag har bara klagat när en hade kopierat min header rakt av och när folk tagit min bakgrund genom att de granskade komponenten, och det är stor skillnad. Den enda likheten med headern som gör att de ser lika ut nu är lövhögen, och det är inte något man kan klaga på. Hösten kopplar många ihop med löv och orange, och jag tror fler kommer ha lövhögar på sin header. Så inget fel med det, bara en vanlig sak till hösten. :p
Alicia Starnight

2014-09-07 // 21:59:25
alice

Fint!

2014-09-07 // 22:26:13

Åh fett fin ny design! Jättesöt och gullig och höstlig, är så avundsjuk. Passade bra med Nemo också!

Svar: åh tack haha :D
Alicia Starnight

2014-09-08 // 15:26:54
Aria

Heej! Din design, Asså grunden med menyn och så, kommer väl från exeggrutor? Hur fick du tag på den, Asså jag känner mig jättedum nu. Hoppas du fattar och svarar!

PS. Nya designen äger! Jättefint

Svar: Tackar så mycket :) Ja, jag laddade ned det.
Alicia Starnight

2014-09-08 // 17:46:08

Tillägg: Att klaga på att någon sitter i en lövhög på en header precis som en annan är samma sak som att säga att någon tar inspiration bara för att de har en tomteluva på sin header. Tomteluva är något som hör till JULEN och löv är något som hör till HÖSTEN. När vi alla spelar samma onlinespel kan inte allting se olika ut thats it

2014-09-08 // 18:44:47

Vad köpte du stövlarna? jätte snygga! :)

Svar: The fashion barn
Alicia Starnight

2014-09-08 // 18:47:45

vart* xD

2014-09-08 // 18:48:10

Asså jag menar hur ändrar man bild och så jag får inte till det =/ jag använder nu weebly det var ett tag sen jag använde blogg.se men vill ha blogg.se nu och jag har den mallen du har men kan ej ändra färg eller ild eller nått =/

Svar: Det är svårt att förklara, du får googla, de förklarar bättre än jag :P
Alicia Starnight

2014-09-08 // 19:16:57

Okey tack Alicia ändå =)

2014-09-08 // 21:45:58
Tyra

Hej alicia! Hur får du så himla bra kvalite på dina bilder? Om du går in på min blogg ser du hur dålig kvalite på mina bilder. Kram

Svar: Sparar bilderna i PNG format
Alicia Starnight

2014-09-08 // 22:04:37

Var köper man de röda benlindorna och schabraket, lite mer exakt? :D

Svar: Jarlaheim!
Alicia Starnight

2016-02-29 // 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback